مشاور وزیرکشوردر امور ایثارگران: رونق تولیدفقط متوجه قشرکارگرنیست

اسلامشهر(پانا) - همایش تجلیل از چهره های شاخص عصر امروزبا حضور مشاور وزیر کشور در امورایثارگران ، معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری البرز، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و سایر مسئولین اسلامشهر در تالار باغ زندگی منطقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۱۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مشاور وزیرکشوردر امور ایثارگران: رونق تولیدفقط متوجه قشرکارگرنیست

در این همایش یاوند عباسی درسخنانی با گرامیداشت مقام شامخ معلم اظهارکرد: حضرت علی (ع) در کلامی شیوا میفرمایند، هرکس کلامی به من بیاموزد من را بنده خود ساخته و این همان مفهوم اصلی تعلیم و تربیت است .

او افزود: اما اگر مابین تعلیم و تربیت جدایی افتد، شخص بمب اتم را با علم تنها میسازد و دیگران هم آن را درراه جنایت به کار میبندندو اینجا دیگر تعهدی در کار نیست.

مشاور وزیرکشوردر امور ایثارگران خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش ما امروز بچه هایی را تعلیم داده که امام خمینی(ره) را ندیدند و با آرمان های گذشته انقلاب اسلامی آشنایی کامل ندارند، اما اگر زمانش فرا برسد در کشورهای دیگر از امنیت کشورمان دفاع می کنند.

یاوندعباسی در ادامه به روز کارگر و شعار سال رهبری در زمینه رونق تولید نیز اشاره نمود و گفت: رونق تولیدفقط متوجه قشر کارگرنیست، کارگران ما برای رونق تولید دوساعت بیشتر کارمیکنند، اما همه موضوع به اینجا خاتمه نمیپذیرد و بخش دیگر آن به ارکان‌های حاکمیت برمیگرددکه باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار