پیام مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن هفته نکوداشت مقام معلم

یزد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و آغاز هفته گرامی داشت مقام معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن هفته نکوداشت مقام معلم

متن پیام عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم

حقیقت نگار وجود و عدم

خدایی که داننده رازهاست

نخستین سرآغاز آغازهاست

و باز در اردیبهشت بهشتی شمیم معطر گل های بوستان تعلیم و تربیت هوا را عطرآگین کرده است؛ بوستانی که باغبانش با عشق و رنجی که از سویدای جان و روانش برخاسته، جهان را بشارت آبادانی می دهد، زیرا بذر بهارآوری که او پرورش داده است، در آینده، باغستانی برکت خیز خواهد شد.

در سپیده دم ازل، آن زمان که سازندگی کائنات آغاز می گردید و کتاب تکوین گشوده می‌شد نخستین کلمه ای که با قلم تقدیر حضرت حق بر دیباچه ی قاموس هستی نقش بست واژه ی زیبای معلم بود و سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت.

هفته معلم و روز معلم روز پاسداشت شور، شعور، شرافت و صداقتی است که معلمان سمبل های مجسم آنند.

این جانب با افتخار به معلمی خویش و به عنوان نماینده و خادمی کوچک ضمن تبریک و قدردانی از بن جان از همکاران فرهیخته و فرزانه ی خودم که صادقانه در راه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم تلاش میکنند صمیمانه سپاسگزارم.

اما بی گمان با همه ی مرارت ها، دشواری ها، کمبودها و رنج ها,معلمی شریف ترین شغل دنیاست و معلمان ایرانی شریف ترین انسان های جامعه اند که هم چنان با عشق و غیرت، توسعه ی ایران اسلامی را با پرورش فرزندان فردای فروزان میهن رقم می زنند.

در پایان با تبریک فرارسیدن روز معلم، پیروزی و پویایی شما همکاران هم باورم را از خداوند کتاب و قلم مسألت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار