برای اولین بار برگزار می شود؛

جشنواره الگوی برتر تدریس حوزه سوادآموزی

سمنان (پانا) - اولین جشنواره الگوی برتر تدریس حوزه سوادآموزی در سطح استان سمنان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۱۰۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره الگوی برتر تدریس حوزه سوادآموزی

اسماعیل ادهم، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان عنوان کرد: در راستای تقویت فرآیندهای آموزشی مورد استفاده در برنامه های سوادآموزی و بهبود و ارتقای دانش شغلی و تخصصی آموزش دهندگان، جشنواره الگوهای برتر تدریس مواد درسی دوره های سواد آموزی و انتقال برگزار می گردد.

وی در ادامه ضمن دعوت از تمامی آموزش دهندگان استان برای شرکت در این جشنواره افزود: این جشنواره بر اساس اهداف و مأموریت های سوادآموزی با ارائه الگوی تدریس توسط آموزش دهندگان در یکی از شش ماده درسی دوره های سوادآموزی و انتقال شامل: آموزش فارسی، ریاضی، قرآن، علوم تجربی، فرهنگ اسلامی و علوم اجتماعی در سطح استان برگزار خواهد شد.

ادهم با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره با اعلام فراخوان جشنواره از فروردین ماه 98 در اداره سنجش، نظارت و ارزیابی استان شروع به کار خواهد کرد گفت: آموزش دهندگان تا پایان خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ارایه الگو های مکتوب بر اساس فرمت های تعیین شده اقدام کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ادامه داد: در تیرماه الگوهای مکتوب پذیرش شده بررسی و در مرداد ماه الگوهای پذیرفته شده به صورت عملی توسط آموزش دهندگان ارایه و در شهریورماه نفرات برتر معرفی خواهند شد.

ادهم از داوطلبان واجد شرایط شرکت در جشنواره خواست در موعد مقرر، با حضور در حوزه سواد آموزی شهرستان ها و مناطق نسبت به ثبت نام و ارسال نسخه ای از الگوی تدریس در قالب فایل word براساس ضوابط اعلامی اقدام نمایند.

وی در پایان یادآور شد: حداکثر 10 درصد از الگوهایی که در ارزیابی ارائه عملی، از 70 امتیاز حداقل 60 امتیاز را کسب نمایند به عنوان الگوهای برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به سایر الگوهایی که به مرحله عملی دعوت و جزء 10 درصد برتر نباشند لوح یادبود شرکت در جشنواره اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار