از ۱۰۰ گروه برتر جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی سینا تقدیر شد

تهران (پانا) - در آیین اختتامیه جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی سینا که در تاریخ ۹۸/۱/۳۱ در سالن همایش‌های ساختمان دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، از ۱۰۰ گروه برتر این جشنواره تقدیر شد.

کد مطلب: ۹۰۹۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
از ۱۰۰ گروه برتر جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی سینا تقدیر شد

طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، اسماعیلی مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسعودی ریاست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از مهم ترین مهمانان این مراسم اختتامیه بودند.

در این مراسم طهرانچی ضمن خوش آمدگویی به کلیه دانش‌آموزان، شعار دانشگاه آزاد را «با بچه‌ها از مدرسه تا دکتری» عنوان کرد.

او گفت: پژوهش و زندگی پژوهشگر از دانشگاه آغاز نمی‌شود بلکه از زمانی شروع می‌شود که از مادر خود می‌پرسد این چیست؟! پژوهش با سوال و تلاش برای یافتن پاسخ آغاز می‌شود.

طهرانچی با اشاره به چرایی برگزاری جشنواره‌هایی مثل این جشنواره، گفت: هدف از برگزاری جشنواره های این‌چنینی، چشیدن طعم شیرین پژوهش برای دانش‌آموزان است.

همچنین مسعودی ریاست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به حضور پرشور و موفق دانش‌آموزان در این دوره از جشنواره، گفت: هدف اصلی ما از مشارکت در برگزاری این جشنواره، نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در دانش‌آموزان، شناسایی استعدادهای برتر‌ و آشنایی دانش‌آموزان با محیط دانشگاهی است.

در ادامه اسماعیلی گفت: جشنواره سینا یکی از پروژه‌های مهم وزارت آموزش و پرورش در حوزه فناوری اطلاعات است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: نرم افزار سینا بسیاری از نیازهای دانش‌آموزان را برطرف کرده و امیدورایم از این پس دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان نام «سینا» را بیش از پیش بشنوند.

همچنین در این مراسم الناز فطیر خورانی دبیر جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی دانش‌آموزان و دست اندرکاران جشنواره، گفت: هدف از برگزاری جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی سینا، گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش، رشد خلاقیت و کشف استعدادهای دانش‌آموزان بوده حضور دانش‌آموزان تمامی مقاطع در این جشنواره مایه مباهات است.

گفتنی است، جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی سینا به همت دانشگاه آزاد اسلامی و پروژه سینا وزارت آموزش و پرورش در روزهای ۳۰،۲۹ و ۳۱ فروردین ماه در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار