ریزش ۱۹۰۰ واحدی شاخص بورس

تهران (پانا) - معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با ریزش بیش از ۱۹۰۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۱۹۹ هزار و ۹۱۸ واحد به پایان رسید.

کد مطلب: ۹۰۸۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ریزش ۱۹۰۰ واحدی شاخص بورس

جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت‌شده نشان می‌دهد که همه شاخص‌های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.

افت شاخص‌ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با ریزش دسته‌جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۱۹۷۲) واحد ریزش معادل (۰.۹۸) درصد به ۱۹۹ هزار ۹۱۸ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با (۵۶۸) واحد افت معادل (۰.۹۸) درصد به ۵۷ هزار ۶۴۹ واحد، شاخص کل «هم‌وزن» با (۲۶۴) واحد کاهش معادل (۰.۶۷) درصد به ۳۹هزار و ۴۷۰ واحد، شاخص قیمت «هم‌وزن» با (۱۸۴) واحد افت، معادل (۰.۶۷) درصد به ۲۷هزار و ۵۴۴ واحد، شاخص آزاد شناور با (۲۴۴۰) واحد ریزش، معادل (۱.۰۷) درصد به ۲۲۵ هزار و ۵۷۱ واحد، شاخص بازار اول با (۱۵۵۹) واحد کاهش معادل (۱.۰۳) درصد به ۱۵۰ هزار و ۰۸۴ واحد و شاخص بازار دوم با (۳۴۲۵) واحد افت معادل (۰.۸۸) درصد، به ۳۸۴ هزار و ۸۶۵ واحد رسید.

نمادهای تاثیرگذار

از سویی دیگر جزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می‌کند که امروز ۶ نماد « کچاد با (۱۸۹) واحد، رمپنا با (۱۵۹)، تاپیکو با (۱۵۰)، فولاد با (۱۴۵)، اخابر با (۱۲۳) واحد و تجارت با (۱۲۲) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار