ارایه شش اثر جدید کانون در بازار بین‌المللی جشنواره جهانی فیلم فجر

تهران(پانا)-دو فیلم بلند سینمایی و چهار انیمیشن جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و دومین بازار بین‌المللی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی فجر عرضه می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۸۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ارایه شش اثر جدید کانون در بازار بین‌المللی جشنواره جهانی فیلم فجر

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، در این رویداد شش روزه‌ بین‌المللی که از ۲۹ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود، کانون به معرفی و عرضه این شش اثر بلند سینمایی و کوتاه انیمیشن خود می‌پردازد.

حامد رهنما در ادامه گفت: فیلم‌های سینمایی «ضربه فنی» اثر غلامرضا رمضانی و «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس در این بازار بین‌المللی برای علاقه‌مندان و مخاطبان ارایه می‌شود.

وی افزود: «شب ترسناک لومو» اثر ساره شفیعی‌پور، «قهرمان» کیانوش عابدی، «باد دوچرخه‌سوار» نازنین سبحان‌سربندی و «سگی که مرض داشت» پروین تجوید، عنوان‌ فیلم‌های انیمیشن کانون است که در این بازار معرفی خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون خاطرنشان کرد: بازار فیلم فجر، با هدف ایجاد محیطی برای معرفی، تبلیغ و توزیع فیلم‌های خانوادگی ایرانی و فیلم‌های خارجی انسان‌دوستانه و اخلاقی با تاکید بر پرهیز از فیلم‌های غیراخلاقی از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۰ برپا خواهد شد.

او اضافه کرد: کانون در این رویداد هنری ضمن تبادل نظر با دست‌اندرکاران حرفه‌ای سینما برای حضور پررنگ‌تر خود در این بازار فیلم به انجام هماهنگی برای نمایش فیلم‌هایش در جشنواره‌های خارجی کودک و بسترسازی و بازاریابی برای فروش فیلم‌های جدید خود به کشورهای شرکت کننده، می‌پردازد.

رهنما یادآور شد: پوستر این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر نیز با تصویری از فیلم «دونده» اثر ماندگار امیر نادری محصول سال ۱۳۶۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی شده است. در عین حال قرار است این فیلم در بخش «نمایش فیلم‌های کلاسیک مرمت شده» این دوره از جشنواره نمایش داده ‌شود.

وی در پایان گفت: آثار پویانمایی ترمیم شده علی‌اکبر صادقی همچون «هفت شهر»، «گلباران» و «من آنم که»، «ملک خورشید»، «رخ» و «زال و سیمرغ» محصول کانون پرورش فکری در بخش کلاسیک این رویداد جهانی به نمایش در می‌آید.

سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار