همایش جوانان و افتتاح مرکز رشد جوانان طرقبه شاندیزبرگزار شد

طرقبه شاندیز (پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی سه بخش چرخه رشد که شامل افراد منضبط، افکار منضبط و عملکرد منضبط می باشد را در سایه برنامه ریزی دقیق قابل شکوفایی دانست .

کد مطلب: ۹۰۷۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش جوانان و افتتاح مرکز رشد جوانان طرقبه شاندیزبرگزار شد

همزمان با ولادت امام سجاد (ع) همایش جوانان و افتتاح مرکز رشد جوانان طرقبه شاندیز با حضور سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، آرون مشاور مدیرکل در امور جوانان، رفسنجانی مدیرآموزش و پرورش طرقبه و شاندیز و همکاران این حوزه در سطح مدارس و اداره و جمعی از جوانان همکار شهرستان طرقبه شاندیز در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت مدیرکل در این همایش عنوان کرد:سه بخش چرخه رشد که شامل افراد منضبط، افکار منضبط و عملکرد منضبط می باشد در سایه برنامه ریزی دقیق شکوفا خواهند شد.

در ادامه آرون مشاور مدیر کل در امور جوانان ذکر کرد: یکی از گنجینه ها و سرمایه های هر کشور،نیروی انسانی آن کشور است که مهم ترین بخش آن را در نسل جوان می توان یافت.

آرون به مدیریت سطح پنجم به عنوان یکی از قابلیت های پنج گانه مدیریتی اشاره داشت و بیان کرد: رهبری سطح پنجم موروثی نیست بلکه اکتسابی است.مشاور مدیر کل در امور جوانان به قابلیت های پنج گانه حوزه مدیریت و یا یک سازمان اشاره داشت و این پنج سطح را اینگونه برشمرد:

سطح اول: فردی با توانمندی های فوق العاده

سطح دوم:عضو گروه مشارکت

سطح سوم:مدیر کارآمد

سطح چهارم:مدیر با نفوذ

سطح پنجم:مدیر خلاق و یا رهبر

در پایان رضا رفسنجانی؛مدیرآموزش و پرورش طرقبه شاندیز در این همایش عنوان کرد: امروزه آموزش و پرورش برگرفته از اهداف عالیه سند تحول بنیادین وارد استراتژی جدیدی در نظام آموزش و پرورش کشور شده است که بعضا باید قالب های کهنه و فرسوده شکسته شود و قالب نو و جدیدی به خود بگیرد.

وی افزود: یکی از این استراتژی ها عبور از یک نهاد صرفا آموزشی به یک نهاد فرهنگی اجتماعی و بخصوص مولد نیروی انسانی می باشد.

رفسنجانی خاطر نشان کرد:استمرار و ماندگاری این استراتژی در نظام آموزش و پرورش کشور به دست توانمند نیروهای جوان مدیر و مدبر که دارای سجایای اخلاقی می باشند خواهد بود و این رسالت نسل جوان در این استراتژی می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد:کشوری در فضای جامعه جهانی امروز قدرتمند است که بتواند مولد نیروی انسانی متعهد و متخصص باشد و نیروی انسانی جوان ما باید تعهد را در کنار تخصص و تخصص را در کنار تعهد سرلوحه کار خویش قرار داده تا بتوانند نسلی را پرورش دهند که عاری از هرگونه قانون گریزی و بی نظمی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار