طی هفته هنر انقلاب؛

دو کتاب و یک آلبوم موسیقی در سمنان رونمایی می‌شود

سمنان (پانا) - سرپرست حوزه هنری استان سمنان بابیان اینکه برنامه‌های این نهاد با همکاری سیار دستگاه‌های فرهنگی صورت می‌گیرد، گفت: دو کتاب و یک آلبوم موسیقی طی هفته هنر انقلاب در سمنان رونمایی می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۶۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دو کتاب و یک آلبوم موسیقی در سمنان رونمایی می‌شود

مصطفی حسینی، در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی حوزه هنری سمنان، ضمن بیان اینکه شعار هفته هنر انقلاب «هنر متعهد به حقیقت» نام‌گذاری شده است، ابراز داشت: در این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح استان تدارک دیده‌شده که رونمایی دو کتاب و یک آلبوم موسیقی بخشی از جمله آن محسوب می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه آغاز هفته هنر انقلاب با تجدید میثاق هنرمندان با شهدا آغاز خواهد شد، اضافه کرد: تجلیل از هنرمندان، رونمایی از کتاب، دیدار با پیشکسوتان و خانواده شهدای هنرمند، دیدار با استاندار و امام‌جمعه سمنان، بررسی نقد کتاب و فیلم از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان را تشکیل می‌دهد.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان بابیان اینکه اردوی جهادی هنرمندان نیز طی هفته هنر انقلاب برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز داشت: این اردوی جهادی تحت عنوان «هنر در سنگر عشق» در روستای طرود شاهرود اجرا می‌شود تا ساکنان روستاها نیز از برنامه‌های حوزه هنری بهره‌مند باشند.

حسینی در ادامه با اشاره به برگزاری ۲۰ عنوان برنامه در استان سمنان تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری شعار سال به نام رونق تولید نمایشگاه عکسی از ۳۱ هنرمند استان در گالری خورشید برپا و آثار این هنرمندان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت که باید گفت انجام همه این برنامه‌ها نیازمند مشارکت دستگاه‌های فرهنگی است.

وی بابیان اینکه یازدهمین جشنواره شعر و داستان شاهوار نیز در استان سمنان برگزار می‌شود، اضافه کرد: امسال این برنامه دارای تغییراتی خواهد بود که قطعاً اطلاع‌رسانی پیرامون آن صورت می‌گیرد و مجموعه آثار و کتب شعر و داستان شاعران و نویسندگان استان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان بابیان اینکه هنرمندان استان برای کمک به سیل‌زدگان اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: تعدادی از هنرمندان آثار خود را برای عرضه در نمایشگاه باهدف کمک به سیل‌زدگان ارسال کردند تا عوائد فروش آن‌ها به دست مردم آسیب‌دیده از سیلاب اخیر برسد.

هفته هنر انقلاب از ۲۰ لغایت ۲۶ فروردین‌ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید آوینی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار