دیدار نوروزی اعضای شورای استانی حزب اعتدال و توسعه همدان با مدیرکل آموزش و پرورش استان

همدان (پانا) - اعضای شورای استانی حزب اعتدال و توسعه در همدان با مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۰۶۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نوروزی اعضای شورای استانی حزب اعتدال و توسعه همدان با مدیرکل آموزش و پرورش استان

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، در این دیدار محمد پورداود مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان با تأکید بر نقش تشکل‌ها و احزاب در پیشبرد جامعه و پیشرفت کشور، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت و پتانسیل این تشکل‌ها در راستای تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت از اهمیت زیادی برخوردار است.

او با بیان این که تشکیل هیأت های اندیشه ورز در دستگاه های مختلف به ویژه آموزش و پرورش به منظور بهره گیری از توان کارشناسی تشکل ها بوده است، افزود: این‌گونه هم‌اندیشی‌ها یکی از ملزومات توسعه همه‌ جانبه در آموزش ‌و پرورش به حساب می آید.

مرادی، دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان نیز با اشاره به جایگاه مهم و ارزشمند آموزش و پرورش، گفت: همه جریان ها و تشکل ها باید دست در دست هم دهند و به آموزش‌ و پرورش کمک کنند.

او تصریح کرد: آموزش و پرورش مبنای توسعه و پیشرفت هر جامعه ای است و توجه و اهتمام جدی به حورزه تعلیم و تربیت، رشد و بالندگی کشور را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این دیدار هر یک از اعضای شورای استانی حزب اعتدال و توسعه همدان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون راهکارهای کمک به توسعه دستگاه تعلیم و تربیت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار