رانندگان در رفت‌وآمد از مسیر اهرم ـ فراشبند احتیاط کنند

بوشهر (پانا)_مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: جاده «اهرم ـ فراشبند» ریزش‌هایی جزئی داشته که با جمع‌آوری آنها در رفت‌وآمد خودروها مشکلی ایجاد نکرد، اما به دلیل بارش‌ها در استان فارس نگران ریزش در بالادست هستیم؛ هرچندکه در هم‌اکنون جاده در کنترل کامل است.

کد مطلب: ۹۰۴۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رانندگان در رفت‌وآمد از مسیر اهرم  ـ فراشبند  احتیاط کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما بوشهر ، قاسم قائدی گفت : دستور داده شده برای مدیریت بیشتر و واکنش سریع، نیروهای راهداری و پلیس در این جاده مستقر شوند و از رانندگان هم می‌خواهیم که در این مسیر با احتیاط کامل رفت‌وآمد کنند.

او با اشاره به پرشدن سدهای استان خوزستان افزود: خطری از جانب این سدها، استان بوشهر را تهدید نمی‌کند و رودخانه‌های استان مانند مُند هم وضعیت مناسبی دارند و خطرآفرین نیستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به وزش باد در فضای استان اضافه کرد: جهت وزش باد از جنوب به شمال تغییر کرده و چون دریا مواج و متلاطم شده ممنوعیت دریاروی که پیش‌تر اعلام شده بود همچنان تا فردا ظهر برقرار است.

قائدی با بیان این که استان بوشهر، معین بحران استان خوزستان است، افزود: بسته‌های غذایی کمکی برای خوزستان آماده کرده‌ایم که هلال احمر امشب یا فردا آنها را به این استان ارسال می‌کند؛ همچنین مقداری گونی برای ارسال به خوزستان درحال جمع‌آوری یا خرید است.

او با اشاره به این‌که تمامی مدیران و کارکنان اداره‌های و دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران، لغو مرخصی هستند، گفت: ستاد مدیریت بحران برای شرایط حساس و بحرانی در استان بوشهر آمادگی کامل دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار