وزیر ورزش در تماس تلفنی استاندار مازندران:

۸۰۰ سالن ورزشی کشور برای اسکان سیل‌زدگان مهیا شده است

ساری (پانا) - وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که حدود ۸۰۰ سالن و مکان مسقف برای اسکان سیل زدگان در اختیار ستاد مدیریت بحران استان‌های مختلف گرفته است.

کد مطلب: ۹۰۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
۸۰۰ سالن ورزشی کشور برای اسکان سیل‌زدگان مهیا شده است

مسعود سلطانی فر روز جمعه در تماس تلفنی استاندار مازندران در حاشیه ستاد مدیریت بحران سیمرغ با بیان اینکه تاکنون ۳۵۰ سالن و مکان ورزشی مورد استفاده قرار گرفته است گفت: ‍«مابقی سالن‌ها برای اسکان مسافران و سیلزدگان و حادثه دیدگان آماده است.»

او با بیان اینکه حضور مدیریت و پای کار بودن استاندار مازندران بسیار مؤثر بوده است، بر وحدت و انسجام ملی در بارندگی‌های اخیر و سیلاب صحه گذاشت.

وزیر ورزش و جوانان با عنوان اینکه شاهد جلوه‌های بی مانند وحدت ملی در بین مردم در بحران اخیر بودیم گفت: «خوشبختانه کارنامه خوبی از سوی مردم، سمن‌ها و مسئولان ثبت شده است.»

سلطانی‌فر گفت: «جز حادثه شیراز که تلفات انسانی زیادی داشته است، بحران سیل در دیگر مناطق از جمله مازندران را با درایت و تدبیر مسئولان تلفات زیادی نداشته است.»

او تاکید کرد که دولت برای تأمین و جبران خسارت‌ها در بخش دولتی و مردمی تلاش خود را آغاز کرده است و کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌ها را جبران کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فعال بودن ستاد مرکزی وزارت ورزش در حوزه مدیریت بحران، گفت: «تمامی ظرفیت‌های این وزارتخانه آمادگی دارد تا در صورت نیاز، پشتیبانی لازم را انجام دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار