افزایش پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان دلوار

زمانی رئیس اداره آموزش و پرورش دلوار از افزایش پذیرش مسافران نوروزی در دلوار خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان دلوار

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار زمانی در ارایه آماری، ازافزایش پذیرش مسافران نوروزی، در ستاد اسکان مسافران نوروزی این اداره خبر داد.

ایشان در آماری مقایسه ای اعلام کردند تا پایان روز هفتم فروردین، جمعا 974 خانوار و 6814 نفر معادل 17035نفر روز پذیرش شده است که در مقایسه با آمار مشابه سال در همین روز یعنی جمعا 630 خانوار و 4398 نفر معادل 10995 نفر روز رشدی حدود 48 درصد داشته است.

وی در ادامه گزارش خود بیان نمودند با توجه به پیش بینی این موضوع، تعداد مدارس و کلاس های خود را از20 مدرسه و 97 کلاس به 22 مدرسه و 170 کلاس افزایش داده و تمام ظرفیت و توان خود برای مواقع اضطراری به کار بسته است. زمانی ادامه داد

با توجه به شرایط بارندگی و افزایش وجود خطرات احتمالی سالن های ورزشی و تعدادی از مدارس بجز مدارس تحت پوشش ستاد اسکان، نیز برای استفاده مسافران باز شده و این مسافران را در خود جای دادند.

وجود ظرفیت های تاریخی، تجاری، طبیعی و گردشگری دلوار از عوامل عمده حضور مسافران و گردشگران در منطقه دلوار می باشد.

زمانی در پایان گزارش خود عنوان نمودند با توجه به پر شدن ظرفیت کامل مدارس تحت پوشش ستاد اسکان، سالنهای ورزشی و مدارس ذخیره و کمبود فضا اگزیر به هدایت مسافران به شهرستانهای همجوار تنگستان، دشتی،بردخون و دیر شدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار