مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

آموزش و پرورش استان با تمام توان در حال اسکان مهمانان نوروزی است

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه درباره‌ی روند اسکان مسافران نوروزی گفت: آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچنان با تمام توان خود در حال اسکان مسافران نوروزی است.

کد مطلب: ۹۰۴۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان با تمام توان در حال اسکان مهمانان نوروزی است

مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه‌ی بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان ﺗﺄکید کرد: همچنان که در روزهای گذشته با تمام امکانات، مشغول خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی بوده‌ایم، تا پایان تعطیلات نیز روند اسکان مسافران نوروزی در فضاهای موجود نهاد تعلیم و تربیت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی که چند روزی است بر جو اکثر نقاط کشور حاکم است، افزود: با توجه به بارش رحمت الهی و توصیه‌های پیشگیرانه‌ی ستاد مدیریت بحران، پارک‌ها و فضاهای سبز امکان استراحت و سکونت را به مهمانان نوروزی نمی‌دهد، به همین خاطر آموزش و پرورش آمادگی خود را جهت پذیرش رایگان مسافران از چند روز قبل اعلام کرده و مهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی با مراجعه به نزدیک‌ترین ستاد اسکان از امکانات آموزش و پرورش بدون هیچ هزینه‌ای برای استراحت و سکونت می‌توانند استفاده کنند.

یزدان‌پناه ﺗﺄکید کرد: از چند روز گذشته با تمام امکانات در پی خدمت به مهمانان نوروزی هستیم و تلاش‌مان این است که مردم نجیب ایران از تعطیلات خود لذت ببرند و خاطره‌ی خوشی از دیار تاریخی کرمانشاه در ذهن‌شان باقی بماند.

این مقام ﻣﺴﺅول آموزش و پرورش استان تشریح کرد: امکان اقامت با مراجعه به ستادهای اسکان سراسر استان برای همه‌ی مهمانان وجود دارد و منحصر به شهر کرمانشاه نیست؛ بلکه تمامی رﺅسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان مشغول هدایت مهمانان با احترام ویژه به سمت ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش پایانی سخنان خود از زحمات فرهنگیانی که در ستادهای اسکان و محل اقامت مهمانان نوروزی مشغول خدمت هستند، صمیمانه سپاس‌گزاری کرد و افزود: مردمان ایران‌زمین و به شکل ویژه کرمانشاهی‌ها همواره به مهمان‌نوازی معروف بوده‌اند و بسیار خرسندم فرهنگیان شریف استان کرمانشاه به این مهم جامه‌ی عمل می‌پوشانند و نشان می‌دهند، مهمان‌نوازی ریشه در فرهنگ غنی مردمان این دیار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و دیگر ﻣﺴﺅولان مربوطه روزانه از ستادهای اسکان و محل‌های اقامت مهمانان نوروزی بازدید می‌کنند و پیگیر خدمت‌رسانی به نحو مطلوب به هم‌وطنان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار