دبیر ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک بندرعباس:

بیش از 30 هزار نفر میهمان نوروزی در ستاد اسکان ناحیه یک پذیرش شد

هرمزگان(پانا) - دبیر ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک بندرعباس گفت: شمار میهمانان فرهنگی ناحیه یک در هفتمین روز از سال نو، از مرز 30 هزار نفر گذشت.

کد مطلب: ۹۰۴۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 30 هزار نفر میهمان نوروزی در ستاد اسکان ناحیه یک پذیرش شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، ابراهیم احمدی سرخونی دبیر ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک با اعلام این خبر افزود: در نهمین روز از فعالیت ستاد اسکان ناحیه یک و عصرهفتمین روز از سال نو، 30 هزار و 184 نفر-روز در قالب 8 هزار و 386 خانوار در ستاد اسکان این ناحیه پذیرش شده و این رقم با توجه به استقبال بی نظیر گردشگران نوروزی از استان توریستی هرمزگان به سرعت در حال افزایش می باشد.

احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی نامساعد در سایر استانهای کشور و استقبال بی نظیر فرهنگیان از جاذبه های گردشگری استان هرمزگان، ستاد اسکان فرهنگیان این مدیریت از ظرفیت مدارس روستاهای آبشورک و سرخون استفاده نموده و تعدادی از مدارس شهری که مجری طرح نبودند نیز به آمار اضافه شده و اکنون مدارس مجری طرح اسکان این ناحیه آموزشی از 82 مدرسه به 101 مدرسه افزایش یافته است.

وی یاد آور شد: درپایگاه های اسکان فرهنگیان این ناحیه، اتاق ها در گروه "الف" دارای تجهیزات؛ فرش، پتو، تلویزیون، یخچال و اجاق گاز بوده و در گره "ب" نیز سعی نموده ایم اتاق ها را با این امکانات تجهیز نماییم و وسایلی مانند تلویزیون، یخچال و اجاق گاز نیز بصورت عمومی در پایگاه ها در اختیار میهمانان فرهنگی قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار