بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از کمپ های اسکان مهمانان نوروزی و مصلی بوشهر

بوشهر (پانا)_ آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت : درب تمامی مصلی ها، مساجد، سالن های ورزشی و مراکز آموزشی استان جهت اسکان مسافران نوروزی باز شده است.

کد مطلب: ۹۰۳۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از کمپ های اسکان مهمانان نوروزی و مصلی بوشهر

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از کمپ های اسکان مهمانان نوروزی و همچنین مصلی جمعه بوشهر بازدید و در جریان آخرین وضعیت اسکان این عزیزان قرار گرفتند.

آیت الله صفایی بوشهری در حاشیه این بازدید و در صحبت با خبرنگاران، با اشاره به نگرانی هایی که در فضای ملی در رابطه با بارش باران، سیل و رانش زمین وجود دارد، گفت: در استان بوشهر جهت پیشگیری از این مسائل طراحی هایی انجام گرفته و با پیگیری ها و اطلاعیه هایی که از سوی بنده و استاندار صادر شده و بازدیدها و بررسی محل هایی که احتمال آسیب وجود دارد، الحمدلله کمترین صدمه وارد شده که آن هم خیلی جزیی است.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی‌ها، تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی با توجه به شرایط جوی پیش‌بینی و الزامات لازم انجام گرفته است، اظهار داشت: یکی از کارهایی که در این شرایط جوی در استان انجام گرفته، باز کردن درب تمامی مراکز سرپوشیده از جمله مصلی های جمعه، مساجد، اماکن مقدسه، سالن های ورزشی و مراکز آموزشی جهت پذیرایی از مسافران عزیز نوروزی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: الان تمامی مصلی های استان در خدمت مسافران عزیز است و امیدواریم فضای مناسبی باشد برای خدمتگذاری به مسافران گرامی که نوروز مهمان ما در استان هستند و ان شاء الله در پایان سفر، خاطره ای خوب از بوشهر داشته باشند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مصلی خانه مردم و متعلق به مردم است، تصریح نمود: امام جمعه و مصلی باید نماد خدمت به مردم باشد و این نگاه مقام معظم رهبری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار