مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

۲۵۶ هزار و ۱۰۰ نفر روز در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان پذیرش و اسکان شدند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید ۲۵۶ هزار و ۱۰۰ نفر روز در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان تا پایان روز شنبه ۳ فروردین ۹۸ پذیرش و اسکان شدند.

کد مطلب: ۹۰۳۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۵۶ هزار و ۱۰۰ نفر روز در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان پذیرش و اسکان شدند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان،محمد تقی زاده پیش از ظهر امروز یکشنبه ۴فروردین۹۸در گفتگو با روابط عمومی با بیان اینکه تاکنون ۲۶هزار و ۸۲۳خانوار در مراکز اسکان نوروزی پذیرش شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۹هزار و۱۳۹خانوار فرهنگی و ۷هزار و ۶۸۴خانوار غیرفرهنگی هستند.

وی در ادامه گفت: تا پایان پنجمین روز اسکان، ۲۵۶هزار و ۱۰۰نفر روز در مراکز اسکان نوروزی پذیرش و اسکان شدند که از این تعداد۱۷۹هزار و ۱۳۸فرهنگی و ۷۶هزار و ۹۶۲غیرفرهنگی در این مراکز اسکان شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین با اشاره به اینکه تاکنون ۹۶هزار و ۵۶۴نفر در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند، توضیح داد: از این تعداد بالغ بر ۶۸هزار و ۸۹۹نفر فرهنگی و همچنین ۲۷هزار و ۶۶۵نفر غیرفرهنگی هستند.

تقی‌زاده با بیان اینکه تاکنون ۳هزار و ۲۰۰کلاس به ظرفیت مراکز اسکان فرهنگیان استان اضافه شده است، گفت: هم اکنون بالغ بر ۱هزار و ۴۰۰کلاس مهیای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی هستند.

وی در پایان یادآور شد: جهت تسهیل اسکان میهمانان نوروزی از همه ظرفیت‌های موجود در استان استفاده خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار