تعداد مجوزهای طرح ترافیک خبرنگاری 98 کاهش نمی‌یابد

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد تعداد مجوزهای طرح ترافیک خبرنگاری در سال 98 نسبت به پارسال تغییری نخواهد کرد.

کد مطلب: ۹۰۳۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تعداد مجوزهای طرح ترافیک خبرنگاری 98 کاهش نمی‌یابد

به گزارش ایرنا، سال گذشته 2 هزار و 240 طرح ترافیک ویژه خبرنگاران با تخفیف 90 درصدی از سوی شهرداری تهران به این قشر ارائه شد که البته این تعداد سهمیه صدای بسیاری از اهل رسانه را درآورد چرا که سهمیه‌ها نسبت به سال 96 یک سوم شده بود. محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا می‌گوید که امسال تعداد طرح‌های خبرنگاری تغییری نمی‌کند. او درباره نحوه توزیع این کارت‌ها نیز ‌می‌گوید: این موضوع در کمیسیون‌های شورای شهر تهران در دست بررسی است اما روند کاری مانند سال 97 است.

ثبت‌نام طرح ترافیک پایتخت محدودیت زمانی ندارد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران همچنین گفت که ثبت‌نام در سامانه طرح ترافیک به منظور اخذ مجوز برای تردد در محدوده مرکزی شهر محدودیت زمانی ندارد و هر لحظه امکان پذیر است.

پورسیدآقایی تصریح کرد: برای طرح ترافیک از هیچکس ثبت‌نام نمی‌کنیم و شهروندان در هر ساعت شبانه‌روز می توانند با مراجعه به سایت my.tehran.ir نسبت به ثبت نام و شارژ حساب کاربری خود برای تردد در محدوده‌های مرکزی شهر اقدام کنند.

طرح جدید ترافیک شهر تهران از روز شنبه 15 اردیبهشت سال گذشته اجرایی شد و در این طرح دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی‌شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند. در شرایط کنونی 2 طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست. زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل نیز طرح های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی شود. براساس طرح زوج و فرد تردد خودروها از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران براساس آخرین رقم سمت راست پلاک خودروها محدود است.

همچنین محدوده طرح ترافیک از سمت شمال خیابان مطهری، از سمت جنوب خیابان شوش، از سمت غرب خیابان کارگر و از سمت شرق خیابان شریعتی و 17 شهریور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار