اتاق مانیتورینگ مرکزی برای نظارت بر اماکن و مراکز شهرداری ایجاد می شود

ارومیه(پانا)-مدیر حراست شهرداری ارومیه گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی و تکمیل پرونده های پرسنلی از اقداماتی است که پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۹۰۲۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اتاق مانیتورینگ مرکزی برای نظارت بر اماکن و مراکز شهرداری ایجاد می شود

نادرکاظمی اظهار کرد: مهمترین هدف بنده در مدت مدیریت در حراست شهرداری ارومیه تکمیل چارت حراست و تربیت نیروهای جوان است که یکی از مهمترین شاخصه های مدیریتی نیز نیروسازی است.


وی با تأکید بر انتقال تجربیات به نیروهای جوان ادامه داد: تشکیل بانک اطلاعاتی و تکمیل پرونده های پرسنلی از دیگر اقداماتی است که پیش بینی شده است.


مدیر حراست شهرداری ارومیه گفت: تجهیز مراکز و اماکن مختلف شهرداری ارومیه به پایش تصویری و ایجاد اتاق مانیتورینگ مرکزی را در برنامه هایمان داریم تا کنترل و نظارت بیشتری انجام گیرد و از این رو در سال 98، 20 میلیارد ریال بودجه جهت مانیتورینگ اختصاص می یابد.


کاظمی با اعلام خبر ایجاد هسته گزینش شهرداری ارومیه ، اظهار کرد: بنا به دستور و تأکید شهردار ارومیه در چارت شهرداری واحدی به نام گزینش ایجاد می شود که مدیریت حراست مسئول پیگیری آن است.


وی همچنین از رایزنی های خود با ریاست حراست سازمان شهرداری ها و دهیارهای کشور برای تبدیل حراست شهرداری ارومیه با توجه به گستردگی این مجموعه به اداره کل خبر داد.


مدیر حراست شهرداری ارومیه از اعتماد دوسویه که بین پرسنل شهرداری و مجموعه مدیریت حراست شکل گرفته قدردانی و خاطرنشان کرد: این عامل باعث انگیزه مضاعف برای دقت و پاسخگویی ما می شود و از سویی باعث حل شدن امور مردم نیز خواهد شد که هدف حراست نیز کمک به شهرداری، شورا و مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار