پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا:

دفتر آموزش و پرورش سرشار از شمیم یاد شهیدان است

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صبح امروز به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، در پیامی ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهیدان و تاکید بر تکریم خانواده‌ی آنان، گفت: دفتر آموزش و پرورش سرشار از شمیم یاد شهیدان است.

کد مطلب: ۹۰۱۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دفتر آموزش و پرورش سرشار از شمیم یاد شهیدان است

متن پیام دکتر مجید یزدان‌پناه به شرح زیر است:

به نام پروردگار شهیدان

هم‌زمان با آغاز رویش دوباره‌ی طبیعت و سرخ‌پوشی لاله‌ها بر دامن کوه‌های استوار مرزهای این خاک آغشته به خون، شمیم یاد شهیدان گلگون کفن به مشام هر انسان آزاده‌ی وطن‌دوستی می‌رسد که دلداده‌ی ایران اسلامی عزیز است.

هیچ‌گاه کوه‌های سرفراز غرب، دشت‌های وسیع جنوب و قله‌های مه‌آلود شمال‌غرب، عظمت حماسه‌سازان دفاع مقدس و دلدادگان خط سرخ شهادت را فراموش نمی‌کنند.

امروز هم‌چنان درِ باغ شهادت باز است و اندیشه‌ی سرخ حسینی در جامه‌ای نو خود را به شیفتگان عظمت این راه پر رهرو نشان می‌دهد و تازه‌ترین بارقه‌های این اندیشه را در دفتر شهدای مدافع حرم می‌توانیم نظاره‌گر باشیم.

ضمن گرامیداشت یاد شهیدان از آغاز تا به امروز و احترام ویژه به راه و نگاه آنان، برگ‌های سرخ دفتر آموزش و پرورش را نیز که از نام و یاد شهدای دانش‌آموز و فرهنگی سرشار است، ورق می‌زنیم و کلام نورانی رهبر فرزانه‌ی انقلاب را آویزه‌ی گوش‌مان می‌کنیم که «عزت امروز اسلام و مسلمین، ثمره خون شهدا است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار