استاندار تهران در اسلامشهر: زندگی در فضای امن وسخن از شاخص‌های توسعه‌ای و رفاهی به برکت وجود شهدا، اندیشه‌های امام راحل و منویات رهبری است

اسلامشهر (پانا) - با حضور استاندار تهران، پروژه مهم و حیاتی تامین روشنایی بلوار حضرت معصومه (س) جاده شورآباد، افتتاح سه بوستان شهری و رونمایی از بنای یادبود شهدای گمنام در شهرک قائمیه اسلامشهربه بهره برداری رسید .

کد مطلب: ۹۰۱۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران  در اسلامشهر: زندگی در فضای امن  وسخن از شاخص‌های توسعه‌ای و رفاهی به برکت وجود شهدا، اندیشه‌های امام راحل و منویات رهبری است

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: امیدواریم پروژه‌هایی که در دست اجرا است از سرعت قابل قبولی برخوردارباشد و از همه مسئولین شهرستان نیزتقدیر می‌کنم.

استاندارتهران با اشاره به گرامی‌داشت بیست و دوم اسفند ماه، روز شهدا افزود: اینکه ما در یک فضای امن ندگی می‌کنیم و می‌توانیم از شاخص‌های توسعه‌ای و رفاهی حرف بزنیم به برکت وجود شهدا و اندیشه‌های امام راحل و منویات رهبری است.

او در ادامه خاطر نشان کرد: پس از چند سال که نگاه ما به روستاها یک نگاه راکد مانده بود توانستیم نگاه خود را ازباب اشتغال و میل به زندگی در روستاها تقویت کنیم .

استاندار تهران گفت: در سال نود وهفت با کمک مجلس شورای اسلامی توانستیم مبلغ یک و نیم میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی و از چهار بانک عامل به مبلغ ۱۷ هزار میلیارد تومان نیزبرای رونق بخشیدن به کار و اشتغال و کارآفرینی در اختیار روستاها قرار گرفته است.

محسنی بند پی با اشاره به اینکه ضروری است که بنگاه‌های اقتصادی شهر را حمایت کنیم بیان کرد: باید نگاه ما به صورتی باشد که علاوه بر اینکه شغل جدید ایجاد می‌کنیم در حفظ شغل‌های قبلی نیز تلاش کنیم.

پروژه مهم و حیاتی تامین روشنایی بلوار حضرت معصومه (س)جاده شورآباد، افتتاح سه بوستان شهری و رونمایی از بنای یادبود شهدای گمنام در شهرک قائمیه از جمله پروژه‌هایی بودکه با حضور استاندار تهران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، نماینده ولی فقیه و مسئولین شهرستان اسلامشهربه بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار