تا ۲۲اسفند امسال؛

مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان دهمین دوره المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تمدید شد

کرج (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان استان البرز از تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان دهمین دوره المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تا ۲۲اسفندماه سال ۹۷خبر داد .

کد مطلب: ۹۰۰۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان دهمین دوره المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تمدید شد

ابوالفضل شاه بیک رئیس اداره استعدادهای درخشان استان البرز در این باره گفت:دهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو طی سه مرحله در بهار و تابستان۹۸ توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با تایید و همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار خواهد شد.
شاه بیک همچنین اظهارکرد:برگزیدگان المپیاد علوم و فناوری نانو از امتیازات بنیاد ملی نخبگان که جدول آن در سایت باشگاه موجود است،بهره مند خواهند شد.
وی افزود: دانش آموزان علاقه مند میتوانند از تاریخ ۱۵لغایت ۲۲اسفند ۹۷با رعایت شرایط مندرج در آیین نامه مربوطه در سامانه ثبت نام آنلاین سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir در این رویداد ثبت نام نمایند.

شاه بیک درخاتمه گفت:مدیران نواحی و مناطق ۸گانه در این خصوص به اطلاع رسانی این رویداد در سطح آموزش و پرورش استان و فراهم نمودن امکان حضور دانش آموزان اقدام لازم را مبذول فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار