پاسخ حجت اشرف‌زاده به انتقاد از حضور پررنگش در صداوسیما

تهران (پانا) – حجت اشرف‌زاده با حضور در برنامه «حالا خورشید» با رضا رشیدپور گفت‌وگو کرد و به بعضی انتقادها واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۰۰۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ حجت اشرف‌زاده به انتقاد از حضور پررنگش در صداوسیما

حجت‌اشرف‌زاده که میهمان رضا رشیدپور در تازه‌ترین برنامه «حالا خورشید» بود با ابراز گلایه‌مندی از کسانی که از حضور مکرر او در تلویزیون انتقاد می‌کنند گفت: درباره من می‌گویند حجت همه جا هست. اگه زیاد به تلویزیون می‌آیم برای این است که دوست دارم بیشتر برای مردم بخوانم. اگر هرجا که بتوانم حضور پیدا می‌کنم برای این است که با عشق برای مردم بخوانم.

او در ادامه خطاب به مردم و طرفدارانش گفت: من عاشق خواندن برای مردمم. این نه برای پول است و نه برای خودنمایی. هیچ‌وقت به دنبال مسابقه اول شدن نبودم، فقط برای اینکه عاشق خواندن برای شما هستم. زنده‌بودن و عاشقی برای شماست.

این خواننده در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: بعضی‌ها میگویند دم دستی نباش. من این را دوست ندارم. من از آن دست هنرمندانی نیستم که خودش را دریغ می‌کند تا محبوب شود.

وی به این بیت از هوشنگ ابتهاج اشاره کرد: آبی که برآسود زمینش بخورد/ دریا شود آن رود که پیوسته روان است.

اشرف‌زاده در ادامه از علاقه‌مندی به صدای همیایون شجریان اینطور گفت: من عاشق صدای همایون شجریانم. به نظر من همه این هنرمندانی که با عشق برای مردم می‌خوانند رتبه اول هستند. من هم تا هستم می‌خوانم.

**

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار