مرکز خدمات جامع سلامت شهید مطلبی سمنان افتتاح شد

سمنان (پانا) - مرکز خدمات جامع سلامت شهید علی اصغر مطلبی سمنان با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرک فاز دو سمنان افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۰۰۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
 مرکز خدمات جامع سلامت شهید مطلبی سمنان افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در حاشیه آیین افتتاح این مرکز که با حضور علیرضا آشناگر استاندار این استان و احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 530 متر مربع با زیربنای 580 متر مربع بهره برداری شده است.

وی بیان کرد: 2 پزشک، یک پرستار و 6 ماما در این مرکز مشغول به فعالیت می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: اولویت مهم مراکز بهداشتی رعایت عدالت در سلامت و مکان دسترسی همگان به این خدمات است.

وی نوع کاربری مرکز شهید مطلبی را بهداشتی و درمانی عنوان کرد و افزود: سلامت میانسالان، سالمندان، زنان باردار، کودکان و نوجوانان، پرستاری، بهداشت عمومی، بهداشت محیط، روانشناسی و مامایی از جمله خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود.

دانایی گفت: هزینه تجهیزات ایجاد شده در مرکز خدمات جامع سلامت شهید مطلبی، 750 میلیون ریال است.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید مطلبی سمنان واقع در فاز دو سمنان، دومین پروژه بهداشتی از 40 پروژه بهداشتی، درمانی، پژوهشی و آموزشی وعده داده شده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است که مقرر شده بود، از دهه فجر سال جاری تا دهه فجر سال 1398 به بهره برداری برسد.

نهال‌کاری به یاد اهداکنندگان اعضا در مرکز خدمات جامع سلامت شهید مطلبی سمنان و تکمیل پرونده الکترونیک سلامت از دیگر برنامه‌های این آیین بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار