بیش از 25 هزار دانش‌آموز، چشم انتظار کمک‌های خیران

شیراز (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از جمع آوری بیش از 14 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری سال قبل خبر داد و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و افزایش نیازمندی نیازمندان، پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به دوبرابر افزایش یابد و خیرین توجه بیشتری به نیازمندان داشته‌باشند.

کد مطلب: ۸۹۹۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 25 هزار دانش‌آموز، چشم انتظار  کمک‌های خیران

محمد بذرافشان، صبح امروز در آیین جشن نیکوکاری در شیراز که در مدرسه امام علی (ع) واقع در شهرک میانرود برگزار شد، در گفت‌وگو با پانا گفت: خوشبختانه در کشور ما فقر معنوی وجود ندارد و فقر تنها به نیاز مالی افراد برمیگردد.

او ادامه داد: این هفته، هفته نیک ورزی و مهرورزی به همنوعان است و افراد بسیاری با کمکهای خیرین توانسته اند درجات عالی علمی را بپیمایند و به اوج برسند.

بذرافشان افزود: جشن نیکوکاری طبق سنت حسنه ای هرساله، پیش از نوروز برگزار می‌شود و که در سه روز به صورت نمادین به جمع آوری کمک‌های مردمی می‌پردازیم،

او با تاکید بر اینکه علاوه بر امروز و در مدارس، صندوق‌های کمیته امداد، فردا در سطح شهر و در روز جمعه نیز در مصلی نمازجمعه کمک‌های خیرخواهانه‌ی مردم را جمع‌اوری خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، افزود: 25 هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد در فارس هستند که از این تعداد 13 هزار و 800 نفر جزء خانواده ایتام هستند.

او از حمایت این دانش‌اموزان توسط یکصدهزار حامی خبر داد و افزود: با کمک حامیان و خیرین به طور میانگین ماهانه مبلغ 170 هزار تومان به این دانش‌آموزان کمک می‌شود.

بذرافشان اظهار داشت: سال گذشته بیش از 14 میلیارد و 300 میلیون تومان با کمک آموزش و پرورش و مساجد در جشن نیکوکاری جمع آوری شد که فارس توانست رتبه نخست کمک‌ها را در کشور به خود اختصاص دهد و امسال هم امیدواریم که با توجه به نیاز اقتصادی مردم این رقم توسط خیران افزایش پیداکند.

کد آسان پرداخت 071#*8877* و شماره حساب 0101273073000 نزد بانک ملی و یا واریز به شماره کارت مجازی‌
9376-9970-9918-6037 راههای ارتباط با کمیته امداد و کمک به نیازمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار