مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان : درمانگاه همه دردهای جامعه، آموزش و پرورش و مدرسه است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در آیین بهره برداری از مدرسه مهندس حسن بابایی فلاورجان اقدام خیرخواهانه خیرین نیک اندیش در امر مدرسه سازی و تلاش بی وقفه فرهنگیان و معلمین را عامل مهم زدودن غبار جهل و بی سوادی از شهرستان فلاورجان عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۷۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان : درمانگاه همه دردهای جامعه، آموزش و پرورش و مدرسه است

در آیین بهره برداری از مدرسه مهندس حسن بابایی که با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان و منطقه و همچنین خیرین مدرسه ساز فلاورجان برگزار شد اظهار کرد : امروز مصادف است با سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی به دست سوخته دلان تعلیم و تربیت شهیدان رجایی و باهنر ؛ بنده این روز را خدمت همه حاضرین و همه مربیان تبریک عرض می نمایم . امروز همچنین مصادف است با سالروز شهادت سردار بزرگ دفاع مقدس شهید حسین خرازی، یاد و خاطره این بزرگ مرد جاودان را گرامی می داریم .

وی در ادامه ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز شهرستان فلاورجان اظهار کرد : آموزش و پرورش در کنار چنین افراد با همت و سخاوت مندی احساس سربلندی می کند که امروز به کمک آموزش و پرورش آمده اند.

وی در ادامه گفت : امروز خیرین محترم کار بسیار بزرگی را شروع کرده اند و من از زحمات و پیگیری های مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان فلاورجان تشکر و قدردانی می نمایم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت : خیرین نیک اندیش و اقدام خیرخواهانه آنان در امر مدرسه سازی در کنار تلاش بی وقفه فرهنگیان و معلمین عزیز غبار جهل و بی سوادی را از شهرستان فلاورجان زدوده است.

وی در ادامه گفت :بیش از 15 مدرسه خیر ساز در این جلسه از آنها نام برده شد که در این شهرستان ساخته شده است ؛ این نشان می دهد که جریان مبارک مدرسه سازی توسط خیرین در این شهرستان متوقف نشده و هیچگاه دچار رکود هم نشده است .

وی در ادامه تاکید کرد : برای ما افتخار بزرگی است که در جمع گرم و با صفای شما و در کنار مردم با صفای فلاورجان پرچم شکر و سپاس از خیرین نیک اندیش را به اهتزاز در می آوریم ؛ و افتخار می کنیم که اینجا هستیم تا قدرشناس گوشه ای از زحمات خیرین باشیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت : درمانگاه همه دردهای جامعه، آموزش و پرورش و مدرسه است؛ و کار بزرگ خیرین به شکوفایی جامعه کمک خواهد کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که خیرین مدرسه ساز در این شهرستان و در تمام استان قدم های محکم تری را برداشته و بیش از گذشته آموزش و پرورش استان را همراهی نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار