پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته­ تربیت اسلامی

بوشهر(پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته ی تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد مقدس امورتربیتی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۹۷۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته­ تربیت اسلامی

متن پیام ناصر کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تحقق تعلیم و تربیت در جامعه ی اسلامی با نقش آفرینی همه ی علاقه مندان و تلاشگران عرصه ی علم و معرفت امکان پذیر است. همتی که در شکل گیری و اجرای سند تحول بنیادین نقش معلم و مربی را رسالت خطیر تربیت دانش آموزان می داند.

هفته ی تربیت اسلامی نیز با پیشینه ی درخشانی که پس ازپیروزی انقلاب اسلامی داشته همیشه راه روشن تحقق اهداف تربیت را بر اساس نظام معیار اسلامی فراهم ساخته و نشانه ی بارز و ماندگار آن تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی به دست شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر است که با ورود مربیان پرورشی به مدارس و همدلی و همراهی تمامی عوامل تربیت در مدرسه این حرکت اثرگذار در چهار دهه ی انقلاب شکوهمند اسلامی به خوبی رقم خورده است .

اینک در دهه پنجم و آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین نقش بی بدیل جوانان در شکوفایی اهداف متعالی ایران اسلامی که در بیانیه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی به زیبایی متبلور شده است با سپاس و قدردانی از اهتمام همکاران ارجمندم به ویژه معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران و معلمان گرامی، هشتم اسفندماه سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی را تبریک گفته، موفقیت همه ی تلاشگران این عرصه را از پیشگاه احدیت مسألت دارم.

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار