عبدالرسول کریمی: باید تلاش کنیم طرح‌های خلاقانه در مدارس ایجاد کنیم

تهران (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: باید ساماندهی را در سالجاری با دقت پیگیری کرده و اجازه ندهیم نیروها به هدر بروند و از پتانسیل تمامی نیروها باید استفاده کرد چون آنها سرمایه های اجتماعی هستند.

کد مطلب: ۸۹۷۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی: باید تلاش کنیم طرح‌های خلاقانه  در مدارس ایجاد کنیم

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران ضمن گرامیداشت سالروز ولادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام زن و روز تولد بنیانگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اعلام کرد: هفته بزرگداشت نهاد امورتربیتی که یادآوری شهیدان رجایی و باهنر می باشد را تبریک گفته و افزود: برنامه متمرکز شهر تهران در روز 12 اسفند در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد.

سپس کریمی در مورد اهمیت طرح نماد در 4 منطقه و تشکیل کمیته فوریت ها و حضور مؤثر افراد نکاتی را متذکر شد.

کریمی افزود: باید تلاش کنیم طرحهای خلاقانه را در مدارس ایجاد کرده تا دانش آموزان شادابی و طراوت را با تمام معنا احساس و درک کنند چون نسل فعلی نیاز دارد که آرامش را با تمام وجود احساس کرده و مهارتهای زندگی را بیاموزد. سپس به سند تحول بنیادین و رشد متوازن تمامی ساحتها اشاره کرد که باید این را در مدارس و مناطق اجرا کنیم و اثرات آن را همه درک و لمس کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: باید ساماندهی را در سالجاری با دقت پیگیری کرده و اجازه ندهیم نیروها به هدر بروند و از پتانسیل تمامی نیروها باید استفاده کرد چون آنها سرمایه های اجتماعی هستند.

وی به ظرفیت های تمامی مناطق اشاره کرد و اعلام کرد هر منطقه ای منحصر به فرد است لذا باید با توجه به عملکرد پیشین خود مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.

سپس به سوالات برخی از کارشناسان مشاوره گوش داده و به آنها پاسخ داد.

در ادامه کریمی از کانون فرهنگی تربیتی امید دیدن کرده و هفته کانونها را تبریک گفته و از تلاشهای آنان تقدیر و تشکر کرد و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا کرد.

کریمی طرح پایش ،یادگیری را در کانون مورد ارزیابی قرار داده و اشاره کرد: باید تمامی ارکان تربیتی در کنار هم قرار گیرند تا بتوانیم به شناسایی و درمان اقدام کنیم و این طرح را جزء کارهای خوب منطقه 14 برشمرد و از خدمات آنان تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار