رئیس کمیته تورینگ و سافاری:

بهترین راند مسابقات سافاری در آذربایجان شرقی برگزار شد

رئیس کمیته تورینگ و سافاری فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری کشور از میزبانی آذربایجان شرقی از راند چهارم مسابقات سافاری تمجید کرد.

کد مطلب: ۸۹۶۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بهترین راند مسابقات سافاری در آذربایجان شرقی برگزار شد

مجید کاکاوند در مراسم اختتامیه راند چهارم مسابقات اتومبیل‎رانی دو دیفرانسیل سافاری قهرمانی کشور، اظهار داشت: راند اول این مسابقات در قزوین، راند دوم در گیلان و راند سوم در آذربایجان غربی برگزار شد و راند چهارم هم که در آذربایجان شرقی بود که بهترین و افتخار آفرین‌ترین راند مسابقات محسوب می‌شد.

وی افزود: ما دو روز سخت را در راند چهارم داشتیم که روز اول بی‌نظیر بودیم. در این مسابقه، شرکت کنندگان در روز اول با چالش خوبی مواجه شدند. ما دو ماه است برای برگزاری راند چهارم با آقای سیامک امیرخیزی در ارتباطیم و با حمایت او و اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی این مسابقات برگزار شد.

رئیس کمیته تورینگ و سافاری فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری خبر از برگزاری یک راند دیگر از مسابقات سافاری در استان آذربایجان شرقی داد و خاطرنشان کرد: قول می‌دهیم که یک راند دیگر در خدمت شما خواهیم بود، چون از این مسابقات خودمان هم لذت بردیم.

همچنین احمدعلی علیپور در این مراسم ضمن تبریک سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، اظهار داشت: از تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران از جمله عوامل فدراسیون و اعضای کمیته سافاری که در طول مسابقات ما را یاری کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: همچنین از فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری میزبانی راند چهارم مسابقات سافاری را به استان آذربایجان شرقی سپردند و اجازه برگزاری آن در استان ما را دادند.از مدیران اداره‌کل ورزش و جوانان استان، اداره راه، هلال احمر و سایر ارگان‌ها هم تشکر می‌کنم.

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری موفق مسابقات، خاطرنشان کرد: خدا را شکر توانستیم این مسابقه بزرگ و سنگین را بدون حادثه به اتمام برسانیم. همچنین توانستیم میزبان شایسته‌ای برای ورزشکاران و میهمان‌مان از شهرهای مختلف کشور باشیم که در این راه خیلی‌ از ارگان‌های مختلف هم کمک‌مان کردند.

علیپور به تمجید از عوامل برگزاری راند چهارم مسابقات سافاری پرداخت و عنوان کرد: دوستان ما در هیئت اتومبیل‌رانی تبریز از چندین هفته قبل به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند تا مسیرها باز شوند. بعضی از مسیرها چندین باز بسته شد و از اداره راه کمک گرفتیم. برگزاری این مسابقات نشان داد که ما می‌توانیم در ادامه مسابقات خوبی را در طبیعت بکر استان آذربایجان شرقی برگزار کنیم.

وی یادآور شد: اتومبیل‌رانی سختی‌های خاص و پشتیبانی مالی سخت خودش را دارد. با پتانسیلی که در استان آذربایجان شرق هست و وضعیت آب وهوایی، از فصل آینده دوستان هر فصلی بخواهند ما در خدمت‌شان هستیم. امسال تجربه کسب کردیم و در سال آینده بهتر از این هم برگزار خواهیم کرد. از همینجا آمادگی‌ خودمان را برای برگزاری دورهای بعدی مسابقات سافاری اعلام می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار