جلسه مشترک اداره مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با شورای معاونین ناحیه ۲ تبریز برگزار شد

تبریز(پانا)- جلسه مشترک اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی و شورای معاونین ناحیه ۲ تبریزجهت بررسی ارزیابی مدارس غیر دولتی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مشترک اداره مشارکتهای مردمی  آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با شورای معاونین ناحیه ۲ تبریز برگزار شد

جلسه مشترک اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی و شورای معاونین ناحیه ۲ جهت بررسی ارزیابی مدارس غیر دولتی برگزار شد.

نادر فکور نیا گفت: "سه برنامه عمده که اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی استان در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت مدارس غیر دولتی دنبال میکند عبارتند از: توسعه متوازن ، نظارت و ارزیابی مستمر، رسیدگی جدی و قاطع به تخلفات موجود در مدارس غیر دولتی استان.

وی افزود: انتظار داریم مدارس غیر دولتی همانند مدارس دولتی در نظارت، ارزیابی و ارائه رهنمودهای لازم در جهت ساماندهی و بهبود وضعیت نامطلوب آنها در راستای ارتقاء کیفیت آموزش و تربیت دانش آموزان همچنین با ایجاد فضای مناسب مورد توجه و عنایت ویژه مسئولان و کارشناسان نواحی و مناطق قرار گیرد.

مدیر ناحیه ۲ تبریز نیز در این جلسه ضمن تاکید بر استقبال این ناحیه از سیاستهای جدید اداره مشارکتهای مردمی، گفت: از رویکرد و سیاستهای جدید اداره مشارکتهای مردمی در جهت بهبود وضعیت و ارتقاء کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس غیر دولتی استقبال میکنیم و آمادگی کامل داریم در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و برنامه ششم توسعه همچنین اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی از بخش خصوصی حمایت توام با نظارت دقیق داشته باشیم.

جعفر راستگوی افزود:" بیشترین اجحاف و بی مهری در مدارس غیر دولتی بر قشر معلم که بعنوان تاثیر گذارترین عنصر در فرایند تعلیم و تربیت هستند می باشد امیدوارم با تدوین و تصویب ساز و کارهای قانونی توام با ضمانت اجرایی با حمایت از این قشر مظلوم فرهنگی انگیزه و امید به آینده در آنها ایجاد نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار