رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آذربایجان‌شرقی:

جلسه سازمان مدارس و مراکز غیردولتی کشور موجب تقریب نگرش و تبیین سیاست‌ها می‌شود

تبریز( پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آذربایجان‌شرقی ضمن بیان مزایای مراسمات اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی این برنامه را موجب تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه سازمان مدارس و مراکز غیردولتی کشور موجب تقریب نگرش و تبیین سیاست‌ها می‌شود

نادر فکورنیا در حاشیه گردهمایی روسا و مدیران ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان های سراسر کشور، به پانا گفت: این برنامه برای تقریب نگرش و تبیین سیاست‌ها و برنامه های سازمان مدارس و مراکز غیردولتی کشور برگزار می‌شود. در این مراسم تمامی روسای ادارات و مشارکت ها شرکت خواهند داشت؛ معمولاً این گردهمایی با توجه به سابقه و پیشینه ای که دارند بسیار مفید واقع شده‌اند.

وی افزود: شرکت در چنین جلساتی موجب بهره‌مندی از پیشنهادات، نظرات، ابتکارات و خلاقیت های یکدیگر شده و افزون بر این باعث ایجاد وحدت قوی در دستورالعمل‌ها و برنامه‌های کشور می‌شود.

رئیس ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آذربایجان شرقی در پایان درباره کیفیت این مراسمات اظهار کرد: این جلسات به صورت کارگاه آموزشی و کارگروه‌های تخصصی برگزار می‌شود که از نقطه نظرات حاضرین جلسه در جهت رفع مشکلات استفاده خواهد شد و امید است با توجه به نگرش وزیر بتوانیم به اهداف پیش‌بینی شده دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار