استفاده از نخبگان مسابقات فرهنگی و هنری باید در اولویت کار کانون ها باشد

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری بر لزوم استفاده از نخبگان مسابقات فرهنگی و هنری در کانون ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۹۵۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از نخبگان مسابقات فرهنگی و هنری باید در اولویت کار کانون ها باشد

علیرضا مالک اشرفی در این مراسم که در کانون ولی عصر(عج) ناحیه هفت مشهد برگزار شد گف : با دست خالی هنرمندی کردن هنر است. خیلی از برنامه ها نیاز به اعتبار ندارد و می تواند درکانون جرا شود.

وی ادامه داد: مجری ، نقال و پرسش گر بار آوردن دانش آموز دوستی با طبیعت و برنامه های جوانه ها از جمله برنامه هایی است که نیاز به اعتبار ندارد و می شود آنها را پیگیری کرد.

مالک اشرفی گفت:استفاده از نخبگان مسابقات فرهنگی وهنری باید در اولویت کار کانون ها باشد جوایز مسابقات ما نیز باید از آثار دانش آموزان هنرمند تهیه شود که به نوعی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است و دانش آموزان نیز تشویق می شوند.

وی افزود : امسال در نمایشگاهی غرفه های توانمندی کانون های فرهنگی و تربیتی ایجاد شده است. کانونها باید پاتوق دانش آموزان باشد.

محمد رضا کمالی نیز در ابتدای این مراسم گفت :مرکز فرماندهی ساختمان کانون است و فعالیت های آن باید در کف مدرسه انجام شود و از فضای فیزیکی آموزشگاه استفاده کنند.

وی ادامه داد : امروز بخشی از فعالیت های کانون های فرهنگی و تربیتی در مشهد انجام شده به صورت نمایشگاه در معرض عموم قرار گرفته شده است. در کانون ها اجازه تمام فعالیت های فرهنگی و هنری داده شده است.

وی ادامه داد: پشتیبان تمام برنامه های آموزشی و تربیتی حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی است که اگر به آن توجه شود می توان دانش آموزان را محیای فراگیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار