تعطیلی مدارس در برخی نقاط استان فارس در ۲۳ بهمن ۹۷

شیراز (پانا) - رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس از تعطیلی و تاخیر در آغاز فعالیت برخی مدارس در برخی نقاط استان فارس در روز سه شنبه ۲۳ بهمن ۹۷ خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۳۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی مدارس در برخی نقاط استان فارس در ۲۳ بهمن ۹۷

حمیدرضا شعبانی با اعلام این خبر افزود: باتوجه به بارش برف و باران در برخی شهرستانهای استان و پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دما و یخ زدگی سطح معابر بنا بر درخواست روسای آموزش و پرورش و بخشداران و فرماندار چند شهرستان استان و پس از هماهنگی با مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، مدارس در برخی از مناطق و شهرستانهای استان در روز سه شنبه ۲۳ بهمن ۹۷ تعطیل ویا با تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اموزش و پرورش فارس گفت:در شهرستان سپیدان استان فارس تمامی مدارس این شهرستان شامل: شهر اردکان و بخش های مرکزی وهماشهر به جز بخش بیضا فردا سه شنبه ۲۳ بهمن ماه 97 در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت 9 صبح فعالیت خود را اغاز می کنند.

شعبانی گفت: تمامی مدارس شهرستان اقلید و بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی نیز تعطیل است.

وی گفت: در شهرستان اباده مدارس تمامی مقاطع تحصیلی دهستان خسرو شیرین و همچنین تمامی مدارس ابتدایی این شهرستان تعطیل و تمامی مدارس متوسطه اول و دوم نیز در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت 9 صبح فعالیت خود را اغاز می کنند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اموزش و پرورش فارس گفت: در شهرستان خرمبید تمامی مدارس ابتدایی این شهرستان تعطیل وهمچنین تمامی مدارس متوسطه اول و دوم نیز در نوبت صبح با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت 9 صبح فعالیت خود را اغاز می کنند

شعبانی گفت: در شهرستان بوانات نیز تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان شامل: بخش های مرکزی و مزایجان به جز بخش سرچهان فردا سه شنبه ۲۳ بهمن ماه 97 تعطیل می باشد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اموزش و پرورش فارس همچنین برخی خبرها و شایعات تعطیلی در شهرهای شیراز، مرودشت و کازرون که در فضای مجازی منتشر شده است را رد و تکذیب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار