مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبرداد :

مسابقات دو و میدانی متوسطه اول دختران به خط پایان رسید

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از پایان مسابقات دو و میدانی متوسطه اول دختران در این ناحیه خبرداد .

کد مطلب: ۸۹۲۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دو و میدانی متوسطه اول دختران به خط پایان رسید

سید جاسم موسوی اصل با اشاره برگزاری مسابقات رشته دو ومیدانی ویژه دانش آموزان دختر متوسطه اول ناحیه یک اهواز گفت : این مسابقات که با استقبال بسیار خوب دانش آموزان همراه بود ، درماده های ١٠٠-٢٠٠-٤٠٠-٨٠٠-پرش طول و وزنه در مجتمع ورزشی اموزگاربرگزار شد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز باعنوان این مطلب که بیش از 200 دانش آموز دختر متوسطه اول در این مسابقات به رقابت پرداختند ، افزود : در دوی 100 متر خانم هاساناز زرگانی از دبیرستان نیایش ، کوثر حلفی از دبیرستان خلیج فارس و ایلناز فرهادی از دبیرستان فرهنگ به تربیت مقام اول تا سوم را از آن خود کردند .

وی این رقابت ها را بسیار تنگاتنگ توصیف کرد و ادامه داد : در ماده 200 متر خانم ها ساناز قریشوندی از دبیرستان ستایش و سارینا جریده از دبیرستان شاهد عفاف و فاطمه بوعذار از دبیرستان کوثر به ترتیب اول تا سوم شدند .

موسوی اصل باشاره به اینکه در ماده 400 متر خانم ها ، عاطفه شاچری از دبیرستان هدایت و سارا جلالی از دبیرستان سهام خیام و کمند خسروی از دبیرستان ستایش رتبه های اول تا سوم را کسب کردند ، افزود : در ماده 800 متر نیز خانم ها ملیکا سواری از دبیرستان سنادخت و ترانه امیری از دبیرستان نیایش و فاطمه سواری از دبیرستان هدایت به مقام های اول تا سوم رسیدند .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به برگزاری مسابقات در ماده پرش طول ، افزود : خانم ها خاطره نیل ساز از دبیرستان وحدت
و الما امیری از دبیرستان شاهد عفاف و پشکوفه عفراوی از دبیرستان نیایش به مقام های اول تا سوم این ماده ورزشی دست یافتند .


این مقام مسئول ، خانم ها ؛ حدیث شهبازی از دبیرستان سهام خیام و آروز عبدالخانی از دبیرستان سما و حدیث حردانی از دبیرستان کوثر را به تربیت دارنده ی مقام های اول تا سوم ماده پرتاب وزنه اعلام کرد و گفت : در نتایج تیمی این مسابقات دبیرستان های نیایش و ستایش
و سهام خیام به تربیت مقام های اول تا سوم شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار