معاون سازمان بهزیستی به پانا خبر داد؛

تماس 33هزار نفر با خط ملی اعتیاد پس از اجرای طرح کارزار رسانه‌ای

خبرگزاری پانا: معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی درخصوص مرحله جدید طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه گفت: پس از اجرای مرحله اول آن، بیش از 33 هزار نفر از شهروندان پایتخت با خط ملی اعتیاد تماس برقرار کردند که این نشان از موفق بودن طرح کارزار رسانه ای دارد.

کد مطلب: ۸۹۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

فرید براتی سده در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به اجرای اثربخش طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد گفت: این طرح در تهران اجرا شد که طبق تحقیقاتی که صورت گرفت اجرای آن موثر بوده است به طوری که تعداد تماس هایی که در اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه امسال با خط ملی اعتیاد صورت گرفت افزایش پیدا کرد.

معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که اثربخشی اجرای این طرح را نشان می دهد این است که پس از اجرای مرحله اول آن، بیش از 33 هزار نفر از شهروندان پایتخت با خط ملی اعتیاد تماس برقرار کردند که این نشان از موفق بودن طرح کارزار رسانه ای داشت.
براتی در ادامه با اشاره به هدف طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد گفت: هدف ما از اجرای این طرح اطلاع ‌رسانی در خصوص اثرات منفی مصرف شیشه و همچنین ارتقای دانش در این راستا و در نهایت اصلاح باورهای غلط در خصوص مصرف شیشه است.
این مقام مسئول در سازمان بهزیستی اضافه کرد: در اجرای طرح مذکور، ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بهزیستی همکاری می کنند و بخشی از هزینه ‌های اجرای این طرح توسط سازمان بهزیستی تامین می شود.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: همچنین ما تلاش می کنیم که پس از انتخابات ریاست جمهوری طرح کارزار رسانه ای را در استان گلستان اجرا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار