همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا برگزار می شود:

فراخوان شعر فاطمی در مدارس استان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که دهه فجر چهلیمن سالگر پیروزی انقلاب فجر فاطمی است افزود: به همیم منظور در یام شهادت حضرت زهرا(س) سوگواره شعر فاطمی در مدارس و ادارات تابعه استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۹۱۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان شعر فاطمی در مدارس استان

محمد علی واقعی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: در ایام ا... دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بیش از30 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی توسط امور بانوان در آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

وی با بیان این که 50 درصد از همکاران استان را بانوان فرهنگی تشکیل می دهند، ابراز داشت: بانوان مومنه و متعهد به ویژه فرهنگیان گرانقدر باحضور آگاهانه در عرصه های مختلف نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب داشته و دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، صبر، متانت، پشتکار، عفاف و تلاش برای ارتقای توانمندی های دانش آموزان را 5 ویژگی بارز بانوان فرهنگی بهارستان علم و ادب بر شمرد و تصریح کرد: بهترین راه تعامل با دانش آموزان و اولیای آنان ارتقای مهارت گفتگو ی بین نسلی است.

واقعی، با بیان این که سلامت جسم و جان دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است، ادامه داد: در این میان توجه به ورزش بانوان اهمیت ویژه ای دارد چرا که توجه به مقوله ورزش علاوه بر ارتقای نرخ سلامت جامعه نقش بسزایی در ارتقای توانایی و توانمندی های بانوان فرهنگی دارد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: امور بانوان اداره کل برای 135نفر از بانوان شاغل دوره های آموزشی تحت عنوان عفاف وحجاب و سبک زندگی جهادی ،عفاف و حجاب محبت ورزی و ارتباط با فرزندان ،عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده را برگزار نمود ه است.

لازم به ذکر است در ادامه مدیر کل از رابطین و کارشناسان پر تلاش امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار