تمهیدات پلیس برای تأمین امنیت مراسم راهپیمایی 22 بهمن

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگا ز تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراکز خرید و تجاری در روزهای پایانی سال خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات پلیس برای تأمین امنیت مراسم راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: پلیس در عرصه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی، امینت اجتماعی، و انضباط ترافیکی نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند و در راستای تحقق و اهداف نظام امام راحل سربازهای خوبی برای رهبری است.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره برنامه‌های پلیس پایتخت برای برقراری نظم و امنیت در ایام پایانی سال و نوروز ۹۸ بیان کرد: یک جلسه مشترک بین پلیس با شرکت‌های انتظام و مراکز عمده خرید و فروش برگزار شد که در این جلسه مقرر شد تا ۳۵۰ مرکز را به صورت محسوس و نامحسوس با کمک پلیس‌های پیشگیری و امنیت پوشش دهیم.

وی اضافه کرد: با اصناف، کسبه و طلافروشان جلسه ای برگزار کردیم و گشت های ما تقویت شدند که به خصوص فعالیت این‌گشت‌ها در ساعات خرید مردم بیشتر خواهند شد.

سردار رحیمی با بیان‌ اینکه تا ۲۹ اسفند یک سری تمهیدات را داریم و بعد از آن‌هم برنامه طرح نوروزی پلیس اجرا می‌شود، تصریح کرد: گشت های پیاده ما راه اندازی می شوند و به طور ویژه گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری در پایتخت در ایام نوروز انجام خواهد شد.

وی افزود: در روزهای گذشته بیش از ۶ میلیون انواع و اقسام مواد محترقه کشف و ۴ انبار بزرگ شناسایی شد و با واحد غیر مجاز فروش مواد محترقه برخورد و پلمپ خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه با کسانی که به صورت غیر مجاز در حال ساخت مواد محترقه هستند، برخورد خواهد شد، گفت: این افراد حتی بعد از درمانشان‌تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

سردار رحیمی درباره اخذ عوارض زوج یا فرد گفت: پلیس فقط یکبار مردم را جریمه می کند که میزان آن همان ۲۰ هزار تومان است و همینطور با افراد پلاک مخدوش به قاطعیت بر خورد خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات پلیس در ایام دهه فجر گفت: در مراسمات ایام الله دهه فجر، پلیس به طور ویژه در حال انجام اقدامات انتظامی ترافیکی و امنیتی لازم خواهد بود.

سردار رحیمی اضافه کرد: نیروهای ما در روز ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ شب روز ۲۱ بهمن ماه، به حالت ۳۰ درصد آماده باش که تا ۵ صبح به ۱۰۰ درصد آماده باش خواهیم رسید تمام مسیرهای ۱۲ گانه را پوشش خواهیم داد که مسیر اصلی که از م امام حسین تا م آزادی است، با بهره گیری از توان پلیس به صورت طرح و تمهید ترافیکی انضباطی و عملیاتی اطلاعاتی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار