سازمان دانش‌آموزی لازمه پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است

یزد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در جمع منتخبین مجمع اعضاء و مربیان استان بیان داشت: سازمان دانش‌آموزی نقش موثری را در اهداف آموزش و پرورش ایفا می کند.

کد مطلب: ۸۹۰۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی لازمه پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است

انتخابات مجمع اعضاء و مربیان روز پنجشنبه در محل کانون ولایت تفت با حضور معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان دانش‌آموزی و مسئولان دیگر برگزار شد.

در این انتخابات علی سرداری با اشاره به اینکه حضور شما میهمانان در این مکان که نماینده تمام دانش‌آموزان و مربیان استان هستید بیان داشت: شما بزرگواران مسئولیت و نقش مهمی را در اهداف آموزش و پرورش باید ایفا کنید.

وی تصریح کنید: اصلح ترین فرد در این روز انتخاب خواهد شد و نه تنها در سطح استان بلکه در کشور نیز حضور آنان باعث حفظ جایگاه استان یزد در کشور خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: فرد اصلح باید از مدیریت خوب و قابل توجهی برخودار باشد و این تمرینی برای آینده استان و شما بزرگواران است.

سرداری خطاب به حاضرین در جلسه که نماینده مربیان و دانش‌آموزان تشکیلات هستند اظهار داشت: باید برنامه های سازمان دانش‌آموزی به نحوه احسن و اکمل در سراسر استان پیاده شود و این مسئولیت بزرگ بر عهده شما نماینده ها می باشد.

وی کار تشکیلاتی را یک کار موثر دانست که تمامی دستگاه ها برای پیشبرد اهداف خود از تشکل ها استفاده لازم را به عمل می آورند.

معاون پرورشی فرهنگی اداره کل کار گروهی را لازمه موفقیت و پیروزی دانست که با تشکل های دانش‌آموزی کارهای موثر به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مدیر نقش کلیدی را دارد عنوان کرد نماینده نقش مدبرانه ای را ایفا می کند و سازمان دانش‌آموزی از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی را داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار