اجرای مانور یاوران انقلاب در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - مانور یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی شهرقدس همراه با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن ورزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۹۰۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مانور یاوران انقلاب در شهرقدس

ابولحسن قلی زاده رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در سخنانی اظهار کرد : امروز یازدهم بهمن 97 ما به پیشواز جشن انقلاب و دهه مبارک فجر رفته ایم لیکن ما همه پیشتازیم و با 40سال پیشتازی مانور یاوران انقلاب را جشن میگیریم و شهرقدس آغاز گر مانور یاوران انقلاب ​​​​​​در بیست و یک منطقه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است .

او در ادامه افزود:ما در کل شهرستان های استان تهران از هفتاد هزار دانش آموز پیشتاز برخوردار هستیم که با حضور پانزده هزار از دانش آموزان پیشتاز در کل شهرستان های استان تهران مانور یاوران انقلاب را اجرایی خواهیم کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران تاکید کرد: ما امروز آزادی ، استقلال و اسلامیت خود را که چهل سال پیش به لطف خداوند باریتعالی هدایت امام راحل و تلاش و کوشش مردم شریف ایران و خون هایی که در راه این انقلاب اسلامی اهداشده را جشن میگیریم واز سویی ما نیز حمایت گر این انقلاب اسلامی هستیم.

قلی زاده بیان کرد: این انقلاب با حضور مردم در زمینه های متعددی از جمله انتخابات ، راهپیمایی‌ها و دیگر عرصه به ثمر نشسته و تداوم پیدا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خودبه اهمیت کار گروهی پرداخت و گفت : یک پیشتاز می بایست به منش ها عمل کرده و منصف ، قانونمدار و مسئولیت پذیر باشد و از دیگر ویژگی های اصلی پیشتاز بودن برخورداری از نظم است و مورد دیگر توانایی انجام فعالیت های گروهی می باشد چرا که تمامی فعالیت‌های ما برگرفته از قرآن کریم بوده و انجام کار گروهی سبب یاد گیری مهارت‌های گوناگونی از جمله حل اختلاف ، صبور بودن ، مدیریت و رهبری و دیگر مهارت‌ها می شود.

در ادامه این مانور صادق محمدی رئیس آموزش و پرورش شهرقدس نیزبیان کرد : امروزه در آستانه پیروزی‌ چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم چراکه این پیروزی دستاورد های متعددی را برای نسل امروزی کسب نموده و لذا دشمنان می خواهند دستان نسل جوان و نوجوان امروز ما را از این دستاورد‌ها کوتاه نماید.

محمدی تصریح کرد: شما دانش آموزان رسالت مهمی را دارید چرا که اگر این انقلاب را خوب بشناسید به ترفند ها و حیله های دشمنان پی می برید و قطعا اگر از علم برخوردار باشید و هوشیاری خود را حفظ نمایید مدیریت این انقلاب در آینده به شما واگذار خواهد شد و دشمنان توانایی نفوذ در این انقلاب را نخواهند داشت.

رئیس آموزش و پرورش قدس اذعان داشت : آرامش و امنیت امروز ما به برکت شهدای انقلاب است و یکی از برکات انقلاب حق انتخابات می باشد و نیز پیشرفت در زمینه های علمی و نظامی از دستاورد های انقلاب است.

/خبرنگار: پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار