«لیدی گاگا» و «کندریک لامار» دو خواننده‌ مراسم اسکار ۲۰۱۹ شدند

تهران (پانا) - از میان نامزدهای جایزه اسکار بهترین ترانه، فقط «لیدی گاگا» و «کندریک لامار» در شب اهدای جوایز اسکار ۲۰۱۹ روی صحنه می‌روند.

کد مطلب: ۸۸۹۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
«لیدی گاگا» و «کندریک لامار» دو خواننده‌ مراسم اسکار ۲۰۱۹ شدند

به گزارش ورایتی، خلاف شیوه مرسوم مراسم اسکار، امسال از بین 5 نامزد آکادمی اسکار بخش بهترین ترانه فیلم تنها دو خواننده در شب مراسم اسکار برای اجرا روی صحنه می‌روند.

در این مراسم «کندریک لامار» با اجرای ترانه «همه ستارگان» (the Stars All) از فیلم پلنگ سیاه Black Panther و «لیدی گاگا» با اجرای ترانه «کم عمق» (Shallow) از فیلم تولد یک ستاره A Star Is Born دو خواننده منتخب تهیه‌کنندگان مراسم شب آکادمی 2019 هستند.

سه ترانه دیگر متعلق به فیلم‌های «بازگشت مری پاپینز»، «تصنیف‌های باستر اسکراگز» و « RBG» هستند که تنها در بخش معرفی نامزدهای بهترین ترانه به نامی از آنها بسنده خواهد شد.

این خبر اعتراض موزیسین‌های جامانده از صحنه مراسم را در پی داشت که آکادمی علوم و هنر سینمایی، بانی مراسم اسکار، در واکنش به آن گفت که هنوز تصمیمی برای اجرای ترانه‌ها گرفته نشده است.

گفتنی است، آهنگ Shallow ساخته «بردلی کوپر» و «لیدی گاگا» برای فیلم A Star Is Born (تولد یک ستاره) که امسال نامزد اغلب جوایز سینمایی و موسیقی بوده است صبح دوشنبه 7 ژانویه 2019 در هفتادوششمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب برنده جایزه بهترین ترانه فیلم شد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار