مدارس شیفت صبح سراسر استان ایلام تعطیل شد

ایلام(پانا)- کلیه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی سراسر استان به علت بارندگی های شدید در شیفت صبح تعطیل اعلام شد.

کد مطلب: ۸۸۹۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شیفت صبح سراسر استان ایلام  تعطیل شد

در پی آغاز بارندگی های شدید در استان ایلام،ستاد بحران با صدور اطلاعیه ای کلیه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی سراسر استان را در شیف صبح تعطیل اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی توام با باد نسبتا شدید در سطح استان و تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران استان،کلیه مهدهای کودک و پیش دبستانی و دبستان (مقطع ابتدایی) در سراسر استان امروز دوشنبه 8 بهمن در شیفت صبح تعطیل اعلام می گردد.

اخطاریه هواشناسی استان

سازمان هواشناسی استان نیز با صدور اطلاعیه ای نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی شهری و روستایی و اختلال در ترددهای درون و برون شهری و همچنین سیلابی شدب مسیلها و رودخانه ها خبر داد.

این سازمان اعلام کرد: با توجه به تقویت سامانه ناپایدار بارشی تا اوایل روز سه شنبه و پیش بینی وقوع ناپایداریهای شدید از قبیل وزش بادهای بسیارشدید (تندباد) با سرعت75-85 کیلومتر بر ساعت، بارشهای شدید رگباری به همراه رعد و برق ،صاعقه و احتمالً تگرگ و نیز احتمال بارش برف به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

کاهش دید افقی در برخی محورهای مواصلاتی استان

در همین رابطه فرمانده پلیس راه استان ایلام نیز گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید از امروز به داخل استان، رانندگانی که قصد تردد در محورهای برون شهری را دارند به توصیه ها و هشدارهای پلیسی توجه کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به شدت بارش ها که موجب آبگرفتگی در محورهای برون شهری می شود رانندگان از تردد غیر ضروری خودداری کنند و قبل از حرکت از سالم بودن چراغ های خودرو ، شیشه پاکن و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان و در حین رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

همتی زاده ادامه داد: همچنین در حال حاضر در محور قلندر و قلاجه شاهد مه گرفتگی شدید هستیم، رانندگان علائم راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند همچنین رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار