مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر : جمهوری اسلامی طلیعه دار خدمت در عرصه تعلیم وتربیت

بیرجند(پانا) ـ مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلو فر بااعلام این خبرافزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقدامات موثری که درامر عرصه آموزش و پرورش در همه ابعاد آن و تحقق عدالت آموزشی برداشته است، طلیعه دار امر تعلیم و تربیت ایرانی اسلامی است.

کد مطلب: ۸۸۹۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر : جمهوری اسلامی طلیعه دار خدمت در عرصه تعلیم وتربیت

طیبه حمیدی، مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلو فر،صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پانا در بیرجند، ضمن تشریح دستاوردهای چهل ساله انقلاب اظهار کرد: من ازاهالی روستای ییلاقی نوزاد واقع در شهرستان مرزی درمیان هستم. دیاری که پرچمدار صیانت از حریم فکر و اندیشه جوانان و نوجوانان خطه خراسان جنوبی در مقابل تهدیدات نرم دشمنان است.

این مدیر پر تلاش یاد آور شد: روستای ما اوایل انقلاب زخم های عمیقی از بی توجهی خوانین طاغوت بر پیکر داشت که به لطف انقلاب آن زخم ها تا حد زیادی التیام یافته است.

او، با بیان این که دوران کودکی و دبستان را با مشکلات عدیده پشت سر گذاشته است: نبود راه آسفالته جهت تردد مردم به بیرجند کوچکترین مشکل مردم نوزاد در آن زمان بود.

مدیر دبیرستان نمونه کاشی، نیلوفر نبود زیر ساخت های آموزشی، بهداشتی، خدماتی و رفاهی در بخش درمیان را از مهم ترین مشکلات مردم نوزاد در آن زمان برشمرد و ادامه داد: الان که 29سال در کسوت معلمی مشغول خدمت به دانش آموزان استان هستم شاهد رشد چشمگیر شاخص ها در همه زمینه ها به ویژه آموزش و پرورش هستم.

او خود را دانش آموخته ی دانشسرای مقدماتی حضرت مریم(س) معرفی می کند و ادامه می دهد: هم اکنون این دانشسرا به مرکز ارتقا آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش تغییر نام و تغییر هویت داده است.

حمیدی با بیان این که بهترین روزهای تحصیلش در مقطع دبیرستان بوده، ابراز می کند: در طول روزهای تحصیل جزو دانش آموزان فعال وساعی به خصوص در عرصه پژوهش وتحقیق بوده و خدا را شاکر است که توفیق ادامه تحصیل تا مقطع کارشناسی ارشد را به وی عطا کرده است.

مدیر دبیرستان کاشی نیلو فر با بیان این که شرایط تحصیل به لحاظ رفت وآمد ها مشکل بود، ادامه می دهد: در آن زمان شرایط تحصیل از هر لحاظ با الان فرق داشت و ما به سختی درس می خواندیم و مدارج علمی را به دست می آوردیم.

او اضافه می کند: در کنار تمام سختی های آن زمان آنچه که تحصیل را با تمام مشکلاتش در کام ما شیرین می کرد، رعایت حرمت ها ومساعل اخلاقی در بین دانش آموز واولیای مدرسه بود که حرف اول را می زد.

مدیر دبیرستان کاشی نیلوفر از تحصیل در دانشسرا،خدمت در کسوت معلمی و مدیریت مدارس شبانه روزی زهرا مزروعی و افسانه دبیری مهمویی به عنوان بهترین ایام زندگی خود یاد می کند و ادامه می دهد: شیرین ترین خاطره من استقرار در خوابگاه شبانه روزی دانشسرای حضرت مریم (س) بود که آنجا در طول هفته اقامت داشتیم و فقط پایان هفته حق خروج داشتیم آن روزها خاطرات خوبی را برایم در جمع دوستانم رقم زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار