برگزاری جلسه همفکری روسای شورای دانش آموزی با نماینده مردم شهرقدس در مجلس شورای اسلامی

شهرقدس(پانا) - جلسه هم اندیشی روسای شورای دانش آموزی با حضور نماینده مردم شهرقدس ، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی ومدیر آموزش و پرورش شهرقدس در اتاق شورای منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه  همفکری روسای شورای دانش آموزی با نماینده مردم شهرقدس در مجلس شورای اسلامی

روسای شورای دانش‌آموزی به موضوعاتی همانند در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های در دست اجرا شورا دانش‌آموزی چیست،بررسی عملکرد روسای شورای دانش‌آموزی و موانع پیش رو در مدارس چیست و هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی در جهت هم‌افزایی‌ برنامه‌های آموزشی و تربیتی در مدارس پرداختند.

محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ما برای رهایی از مشکلات اقتصادی با تکیه بر قابلیت جوانان می‌توانیم به اهدافمان دست یابیم.

محمودی شاه نشین ادامه داد:شهرقدس به خوبی رشد کرده و هم اکنون درحال پیشرفت است،ما باید از این موضوع بهره کافی ببریم و به این فکر نکنیم که در منطقه‌ای محروم هستیم.

او بیان کرد: آنهایی که از توان فکری خود استفاده می کنند افراد موفق‌تری هستند و در زمینه مدیریت هم به خوبی فعالیت می‌کنند یا خواهند کرد.

در ادامه صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرقدس با اشاره به اهمیت شورا دانش‌آموزی اظهار کرد: گاهی صرفا شما به اوامر مدرسه رسیدگی می کنید اما در همان زمان هم درحال ارزیابی خود هستید.

او افزود: تنها راه نجات کشور و جلوگیری از دیکتاتوری این است که نماینده مردم رفتار و عقایدی شفاف داشته باشد.بسیاری از کشورهای همسایه مانند عربستان قصد دارند با دادن کمی آزادی به بانوان نشان دهند که حکومت دموکراسی دارند اما در اصل اینگونه نیست.

از موانع و چالش هایی که دانش‌آموزان در مدرسه با آنها مواجه می شوند می توان به مشکل معیشت دبیران، بودن مشاور تربیتی و تحصیلی در مدارس و برگزاری اردوهای دانش آموزی برای ایجاد نشاط در دانش‌آموزان اشاره کرد.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار