در گفت‌وگو با پانا

مهرداد میناوند: ژاپن با سیاست بازی می‌کند، نباید دست کم گرفته شود

تهران (پانا) - هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم ملی در دیدار مقابل چین، معتقد است شاگردان کی‌روش شایستگی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارند.

کد مطلب: ۸۸۸۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مهرداد میناوند: ژاپن با سیاست بازی می‌کند، نباید دست کم گرفته شود

مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره دیدار تیم‌های ملی ایران و چین در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: یکی از بی‌نقص‌ترین بازی‌های تیم ملی را در این رقابت‌ها شاهد بودیم، البته من از قبل پیروزی ایران مقابل چین را پیش‌بینی کرده بودم و حتم داشتم بازیکنان ما می‌توانند در این بازی برنده دیدار شوند.

وی ادامه داد: در این بازی زوج مهدی طارمی و سردار آزمون خیلی خوب عمل کردند و از همان ابتدای بازی خط دفاعی چین را مغلوب کردند. مدافعین کناری تیم هم در دفاع و هم حمله عملکرد خوبی داشتند و در موقع حمله به سرعت به مهاجمان اضافه می‌شدند.

هافبک سابق تیم ملی ایران افزود: البته در مقابل عملکرد خوب همه بازیکنان، باید به نقطه امن تیم ملی هم اشاره کنیم و آن هم علیرضا بیرانوند است که در معدود زمانی‌هایی که چینی‌ها توپ را به سمت دروازه ما ارسال می‌کردند او با عملکرد خوبش آن را مهار می‌کرد. به نظرم بیرانوند در این چند بازی برای همه هواداران و همچنین بازیکنان تیم با عملکرد خوبش یک قوت قلب داده است.

هافبک پیشین باشگاه پرسپولیس درباره بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: من دوست داشتم در این مرحله با عربستان بازی می‌کردیم اما این اتفاق نیفتاد. تیم ژاپن خیلی با سیاست و جنگنده بازی می‌کند و ما نباید این تیم را دست کم بگیریم. هر چند که من با اطمینان می‌گویم بازیکنان از پس ژاپنی‌ها هم بر می‌آیند و برنده این دیدار می‌شود اما به هر حال فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و همان‌طور که گفتم این تیم را نباید دست‌کم گرفت.

میناوند در پایان گفت: برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها همه چیز فراهم است، بازیکنان تیم ملی هشت سال است کنار هم هستند و به خوبی شناخت خوبی از هم دارند، از طرفی کی‌روش هم با شناخت خوبی که از حریفان خود دارد در هر بازی استراتژی خود را تغییر می‌دهد. همان‌طور که در بازی با چین هم شاهد این اتفاق بودیم، کی‌روش با شناخت خوبی که از تیم حریف داشت توانست مربی کارکشته‌ای مانند لیپی را شکست بدهد. بنابراین در بازی با ژاپن هم ما می‌توانیم برنده این میدان شویم و به دیدار فینال راه پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار