برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید در شهرری

شهرری(پانا) -  پیکر مطهر شهیدعلیرضا زیبرم پس از 30 سال به زادگاهش بازگشت و با حضور پرشور خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در شهرری تشییع شد.

کد مطلب: ۸۸۸۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید در شهرری

استقبال مردم ولایتمدار شهرستان ری در این مراسم به حدی بود که همه مسیرهای منتهی به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مسدود شد.

تشییع کنندگان با سردادن شعارهای لاالله‌الاالله ، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست ، هیهات منا الذله و این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز تقدیر کردند.

در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (س) نیز با مداحی در مراسم این شهید دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

خادمان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) نیز با در دست داشتن شمع و دود کردن اسپند از عزاداران مراسم تشییع پیکر پاک شهید استقبال کردند.
پیکر این شهید بزرگوار بعد از تشییع در شهرری برای انجام مراسم تدفین به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل و سپس در قطعه 27 به خاک سپرده شد.

شهید علیرضا زیبرم متولد سی شهریور 46 است ، او دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی بود که برای حضور در نبرد حق علیه باطل درس را رها کرد و از طریق لشکر 19 فجر شیراز عازم جبهه جنگ تحمیلی شد و سرانجام در آخرین ماه‌‌های جنگ در چهارم خرداد 1367 در پاسگاه زید به شهادت رسید.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار