رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین ؛

کارهای اصلی سازمان دانش آموزی در راستای رسیدن به حیات طیبه است

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی در جلسه ی مسئولین مناطق استان قزوین گفت:کارهای اصلی سازمان دانش آموزی در راستای رسیدن به حیات طیبه است.

کد مطلب: ۸۸۶۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کارهای اصلی سازمان دانش آموزی در راستای رسیدن به حیات طیبه است

حجت الاسلام خطیب امامقلی، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین در گردهمائی مسئولین واحدهای دانش آموزی استان قزوین گفت:سازمان دانش آموزی در راستای سند تحول بنیادین حرکت می کند و نتیجه ی این سند تحول بنیادین رسیدن به حیات طیبه است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص سرعت بخشیدن به کارها گفت:برای پیشبرد و سرعت بخشیدن به کارها باید بهانه ها را کنار گذاشت و کنار گذاشتن بهانه ها کار ها را پیش می اندازد.

امامقلی، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین در ادامه همچنین درخصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:مسئولان مناطق فعالیت ویژه در برنامه های خود داشته باشند و تصاویر و عملکرد خود را برای ما ارسال کنند.

او همچنین در خاتمه گفت با تاکید بر لزوم بازدید دانش آموزان از بیمه تامین اجتماعی اینکه مسئولان بازدید را به نحو احسن و باهزینه ی کم در راس کار خود داشته باشند و اینکه آگاهی دانش آموزان در خصوص مسائل بیمه امر بسیار مهمی است.

در آخر اصغری کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی در خصوص بحث یاوران انقلاب ،همچنین در خصوص ثبت دانش آموزان و برگزاری گارگاه خبرگزاری پانا مطالب را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار