افتتاح مرکز آموزشی ، فرهنگی رازی

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ، با بیان اینکه بحران آسیب های اجتماعی را باید بشناسیم و بررسی کنیم و سپس آنها را مدیریت کنیم وباید فضای شاد ونشاطی را برای دانش آموزان داشته باشیم در ادامه مدیرکل شهرتهران اظهار داشت: هنرمدیراین است که گزارش های مالی را به اولیا محترم بدهد و اولیا و مدرسه با هم هماهنگ و همراه باشند.

کد مطلب: ۸۸۶۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز آموزشی ، فرهنگی رازی

مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی ، فرهنگی رازی با حضور فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران ، ماجدی مدیرمنطقه 3 ، معاونین و اعضای شورای معاونین ، مدیران مدارس دولتی و غیردولتی در سالن همایش مرکز آموزشی ، فرهنگی رازی برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی آغاز؛ماجدی ضمن خیرمقدم خدمت مدیرکل و مدعوین درخصوص مرکز آموزشی ، فرهنگی رازی با بیان اینکه افتتاحیه این مرکز را به مناسبت تولد حضرت زینب (س) و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کردیم و کلیه مدارس منطقه برای فعالیت هایشان می توانند از این مرکز استفاده کنند .در ادامه مدیر منطقه ، گزارشی از فعالیت های دوایر اداری منطقه و گزارش آماری از فعالیت برنامه های منطقه را ارائه داد.

در ادامه فولادوند ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) ، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز تشکیل شوراها اظهار داشت شوراها بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند .

فولادوند با بیان اینکه بحران آسیب های اجتماعی را باید بشناسیم و بررسی کنیم و سپس آنها را مدیریت کنیم وباید فضای شاد ونشاطی را برای دانش آموزان داشته باشیم در ادامه مدیرکل شهرتهران اظهار داشت: هنرمدیراین است که گزارش های مالی را به اولیا محترم بدهد و اولیا و مدرسه با هم هماهنگ و همراه باشند.

فولادوند گفت: اگر می خواهیم یک مدرسه پویا داشته باشیم پنج راهکارهای تخصصی را در مدارس اجرا کنید ایشان سپس به معرفی این راهکارها پرداخت:

1- گسترش نشاط اجتماعی در دانش آموزان ، مطالعات هدفمند ، مهارت های شعر ، هنر، ادبیات ، نقاشی و ... را توسعه دهیم

2- افزایش سطح مهارت آموزی ، مهارت ارتباط با دیگران ، تسلط بر نوع مهارت و مهارت های پرسشگری ،مهارت تخلیه هیجاناتو مهارت های زندگی

3- ارتقاسطح جامعه پذیری ، پذیرش سازگاری اجتماعی ، پذیرش اصل تنوع ذائقه ها و سلایق ،توجه به حقوق دیگران ، نرمش و مهربانی ، گفتگو و مدارا

4- کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان، افزایش سطح علمی خانواده ها ، جلوگیری از شکل گیری فرهنگ دوگانه ، اقدام عاجلانه درجهت کاهش مصرف سیگار و ...

5- ارتقای سطح اخلاق اجتماعی در سطح جامعه که متاسفانه رنگ معنویت کمرنگ شده ، نبود اخلاق ، ناامنی و خشونت در جامعه بیشتر رواج پیدا کرده ، میانگین گفتگو در جامعه کم شده و ابهام بیشتر شده است.

مدیرکل در پایان اظهار داشت: سعی کنیم با همکاری شما مدیران مدارس بتوانیم این آسیب های اجتماعی را در سطح مدارس برطرف کنیم و مدارس شاد و بانشاطی داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار