نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد:

برگزاری نمایشگاه عظیم دستاوردهای ٤٠ ساله انقلاب

همدان (پانا) - امام جمعه همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن تأکید بر این که باید شکر گذار نعمت های خداوند باشیم، اظهار داشت: متأسفانه ذات انسان طوری است که تا مشکلاتش بر طرف می شود خدا را فراموش می کند.

کد مطلب: ۸۸۵۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه عظیم دستاوردهای ٤٠ ساله انقلاب

آیت الله غیاث الدین طه محمدی با بیان این که در طول تاریخ اسلام، همیشه دشمن برای موفق شدن در نقشه های شوم خود به دنبال القای یأس و ناامیدی در جامعه بوده است، بیان کرد: اگر ایمان واقعی به خداوند و الطافش داشته باشیم هیچگاه نباید دچار ناامیدی شویم.
آیت الله طه محمدی افزود: پیروزی جمهوری اسلامی و شکست عراق که ٨٠ کشور دنیا او را حمایت می کردند را باید از امدادهای غیبی خداوند دانست و نامی جز لطف الهی نمی توان روی آن گذاشت.
او با اشاره به این که در زمان جنگ به قدری دستمان بسته بود که قدرت ساخت و خرید سیم خاردار را هم نداشتیم گفت: کشوری که قادر به تولید سیم خاردار برای حفاظت از سنگرها نبود امروز با تولیدات خود جز قدرت های منطقه محسوب می شود.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز ارتش قهرمان جمهوری اسلامی خط تولید هواپیماهای شکاری خود را راه اندازی کرده است در حالی که در زمان جنگ می گفتند ایران دیگر توانایی مقابله با جنگ هوایی را ندارد.
او تصریح کرد: کشوری که آسمانش ناامن باشد سرنوشتش همانند کشور مظلوم یمن خواهد شد که در یک شبانه روز ٢٠٠ بار مورد تهاجم هوایی آل سعود قرار می گیرد.
امام جمعه همدان تأکید کرد: حتی دشمنان هم از ایران به عنوان یک کشور قدرتمند یاد می کنند لذا به شکرانه نعمت های موجود و از بین رفتن فتنه های خارجی و داخلی باید معرفت خداشناسی خود را افزایش دهیم.
او بیان کرد: این که آمریکا و اروپا از ما درخواست ملاقات دارند افتخاری است که نشان دهنده عظمت جمهوری اسلامی می باشد و نباید ساده از کنار آن عبور کرد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: آمریکا و آل سعود در باطلاقی که خودشان ایجاد کرده اند روز به روز بیشتر فرو می روند اما جمهوری اسلامی به برکت انقلاب از دست دشمنان نجات پیدا کرده است.
او برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: پیشنهاد بنده به آقای استاندار و مسئولان این است که باید دهه فجر امسال را بسیار با شکوه برگزار کنیم.
آیت الله طه محمدی گفت: هدف دشمن ایجاد یأس در بین مردم است و به همین دلیل تلاش ها و دستاوردهای نظام را کوچک نشان می دهد بنابراین برای مقابله با این دسیسه با برگزاری نمایشگاهی عظیم با حضور همه دستگاه ها و ارگان ها باید عملکردهای این ٤٠ سال را به نمایش بگذاریم.
او در پایان با اشاره به برگزاری کنسرت در همدان یادآور شد: کسانی که کنسرت ها را برگزار می کنند باید رعایت حال و هوای شهر دارالمؤمنین همدان را نیز بکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار