مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

شاخص‌های پرورشی در استان بوشهر مطلوب است

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه شاخص‌های پرورشی استان بوشهر مطلوب است، گفت: کیفیت‌بخشی به آموزش در استان بوشهر نیازمند یک جهاد است.

کد مطلب: ۸۸۵۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شاخص‌های پرورشی در استان بوشهر مطلوب است

ناصر کرمی در آئین تجلیل از برترین های چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی در بوشهر بیان داشت : امیدواریم در سال تحصیلی جاری شاهد حضور و مشارکت گسترده‌تر دانش‌آموزان در همه مراحل آموزشی و پرورشی و همایش‌ها و مسابقات باشیم.

کرمی، ایجاد شور و نشاط و خلاقیت را از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره خوارزمی عنوان کرد و ادامه داد: در کنار محتواهای درسی باید به مسائل علمی و مهارتی نیز به خوبی پرداخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : برنامه‌ریزی و پشتیبانی از مدارس را باید با جدیت در دستور کار داشته باشیم و تا کارهای آموزشی و پرورشی به خوبی در مدارس انجام شود و به نتایج مد نظر دست یابیم.

وی با تقدیر از همکاری دیگر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در برگزاری جشنواره خوارزمی، بیان کرد: در استان بوشهر بحث‌هایی روی بعد آموزش بوده است که مورد توجه خانواده است که جایگاه شایسته استان را هنوز کسب نکرده‌ایم.

کرمی افزود: در شاخص‌های پرورشی وضعیت استان ما قابل قبول است و وضعیت مطلوبی داریم ولی در زمینه‌های آموزشی نیاز به کار و تلاش بیشتری داریم و اگر بخواهیم آموزش در استان تقویت شود و شاهد کیفیت‌بخشی باشیم و به جایگاه استان برسیم نیاز به جهاد ملی در سطح کشور و استان داریم.

وی ادامه داد: جشنواره نوجوان خوارزمی در مهارت‌آموزی دانش‌آموزان نقش مهمی دارد و دانش‌آموزان از رقابت فردی فاصله گرفته و با کار تیمی به سمت نوآوری و خلاقیت می‌روند و به نتیجه می‌رسند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: در چهارمین جشنواره جوان خوارزمی 43 هزار و 902 دانش آموز این استان در مرحله آموزشگاهی باهم به رقابت پرداختند و از این تعداد 27هزار و 365 نفر در مرحله منطقه ای پذیرفته شدند.

حسین درتاج افزود: از این تعداد 6 هزار و 21 دانش آموز در مرحله استانی و در نهایت 10 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی اضافه کرد: از این شمار 9 نفر از دانش آموزان اعزامی به جشنواره جوان خوارزمی در 6 رشته موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش آموزان استان در محور پژوهش، بازارچه و دست سازه رتبه اول، محور ادبیات فارسی رتبه دوم و در محورهای مسابقه های آزمایشگاهی و زبان انگلیسی رتبه سوم را در سطح کشور کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار