معاون فرماندار شهرستان خوسف : آغاز گازرسانی به روستا های شهرستان خوسف دردهه فجر

خوسف (پانا) ـ معاون فرماندار خوسف بااعلام این خبرافزود: با پیگیری های انجام شده و پس از چند سال برخورداری خوسف از گاز، عملیات گازرسانی به هشت روستای شهرستان دهه فجر امسال آغاز می شود.

کد مطلب: ۸۸۴۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرماندار شهرستان خوسف  : آغاز گازرسانی به روستا های شهرستان خوسف  دردهه فجر

مسعود قلی زاده افزود: اعتبار این پروژه 70 میلیارد ریال است و در مرحله اول به روستاهای آرک، بیناباد، حامی، دهن رود، طوطی، خور، سروباد و نوغاب گاز رسانی می شود.


اوگفت: 626 خانوار در این هشت روستا از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و دهیاران این روستاها برای عقد قرارداد طی هفته جاری به اداره گاز شهرستان مراجعه خواهند کرد.


معاون فرماندار خوسف یادآور شد: شهرستان خوسف دارای 27 هزار نفر جمعیت بوده که به دلیل پراکندگی گسترده آن و همچنین کم بودن اعتبارات تامین زیرساخت با استفاده از اعتبارات شهرستانی امکان پذیر نمی باشد و دریافت اعتبارات ملی در اولویت است.


او اضافه کرد: ابتدای سال جاری نرخ گازرسانی به روستاهای استان 37 درصد و در شهرستان خوسف 29.5 درصد بوده و با پیگیری های انجام شده در هفته دولت امسال گازرسانی به روستاهای بخش جلگه ماژان شروع شد.


قلی زاده گفت: برای آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به این روستاها 145 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران برآورد شده که پس از بهره‌برداری از این پروژه امکان بهره‌مندی 600 خانوار روستایی شهرستان خوسف از گاز طبیعی فراهم می‌شود.


او تصریح کرد: اجرای 215 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث و نصب سه ایستگاه تقلیل فشار درون شهری، احداث و نصب یک ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب یکهزار و 400 انشعاب از مشخصات پروژه گازرسانی به روستاهای بخش جلگه ماژان است.


معاون فرماندار خوسف اظهار داشت: با احتساب این دو پروژه برای بیش از یکهزار و 200 خانوار گازرسانی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار