استاندار سیستان و بلوچستان : خرج و هزینه‌های آموزشی در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است

موهبتی: فرهنگ سازی جامعه بر عهده دستگاه تعلیم و تربیت است

زاهدان(پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان معتقد است خرج و هزینه های آموزشی در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و اگر این موضوع را باور داشته باشیم حتما می‌توانیم بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را حل کنیم و به نقطه‌ای امیدوارکننده برسیم.

کد مطلب: ۸۸۳۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار سیستان و بلوچستان : خرج و هزینه‌های آموزشی در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است

احمد علی موهبتی در شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد٬ اظهار کرد: همه‌ی کارهایی که در حوزه‌های مختلف مانند عمران و آبادانی، اقتصاد، سیاست و.. انجام می‌دهیم اگر با فرهنگ پیش نرود در آینده ما را با مشکلات بسیار جدی مواجه خواهد کرد.

او ادامه داد: اگر در جامعه‌ی ما هر فردی به حق خودش آشنا باشد آنگاه اجازه نخواهد داد کسی به حقوق او تجاوز کند از این خودش نیز به حقوق دیگران دست درازی نخواهد کرد و باید به این نگاه اساسی در حوزه آموزش و پرورش توجه بیشتری شود، زیرا که فرهنگ سازی جامعه بر عهده دستگاه تعلیم و تربیت است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همزمان که در آموزش و پرورش باید به کرامت و احترام معلم توجه شود، اگر در این مجموعه اصول کاری رعایت و اهداف درون سازمانی دنبال نشود، فرهنگ تزریقی به جامعه، فرهنگی بسیار ناهنجاری خواهد بود.

او افزود: باید به مهارت آموزی توجه ویژه شود لذا بایستی نوع نگاه دانش آموزان را به سمت مهارت‌آموزی سوق دهیم زیرا فراگیری مهارت در آینده آنها بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

موهبتی با بیان اینکه آموزش و پرورش محل تعلیم و تربیت است تأکید کرد: باید علاوه بر تعلیم دانش آموزان به تربیت آنها نیز توجه جدی داشته باشیم لذا باید همه کمک کنیم تا در امور تربیتی اشکالی پیش نیاید.

او در پایان تأکید کرد: امیدواریم با کمک اعضای شورای آموزش و پرورش و همچنین مجموعه آموزش و پرورش در همه‌ی سطوح آن بتوانیم کاری انجام دهیم که تعالی و توسعه همه جانبه استان که آرزوی همه ماست محقق شود.

خبرنگار/مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار